برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجید درخشانی
روزهای 11 و 12 مهرماه؛
مجید درخشانی خورشید را به اراک می‌برد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: مجید درخشانی در جدیدترین کنسرت خود همراه با گروه خورشید خود روی سن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اراک خواهد رفت و برای مردم این شهر اجرای برنامه خواهد کرد.به گزارش موسیقی ما این نوازنده چیره دست تار در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت گروه خورشید که خود سرپرستی آن را به عهده داد و گفت: این اجرا از اجراهای ویژه گروه خورشید بوده که توسط گروه کوچک «خورشید» به سرپرستی من برگزار می‌شود.

مجید درخشانی؛ نوازنده چیره دست تاردر گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما از برگزاری جدیدترین کنسرت خود در شهر اراک خبر داد و گفت: این کنسرت طی روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه در سالن ارشاد شهرستان اراک برگزار می‌شود و خواننده آن یکی از بهترین شاگردان استاد محمد رضا شجریان است که در این کنسرت خواهد خواند.

وی با تاکید بر اینکه این کنسرت در دو روز یازدهم و دوازدهم مهرماه برگزار می‌شود، افزود: اجرای هر روز در یک سئانس تقدیم علاقه مندان به موسیقی و هنردوستان خواهد شد و از آنجایی که خواننده این اجرا از شاگردان استاد شجریان است بخش‌هایی از آن نیز به بداهه خوانی و قطعات ساز و آوازی اختصاص داده شده است. تمامی قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود از ساخته‌ها و تنظیم‌های من است که کلیتی غمگنانه دارد.

درخشانی در پایان گفت: تور کنسرتهای گروه خورشید تا پایان سال در شهرهای مختلف ایران به اجراهای مختلفی خواهد پرداخت. از این میان می‌توان به شهرهایی همچون اصفهان، شیراز، کرمانشاه و سمنان اشاره کرد.

گفتنی است کنسرت گروه خورشید به سرپرستی و آهنگسازی مجید درخشانی؛ روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه درسالن ارشاد شهر اراک و ه شب در سک سئانس تقدیم علاقه مندان خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 09:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید درخشانی خورشید را به اراک می‌برد | موسیقی ما