برنامه یاد بعضی نفرات
 
سامان احتشامی در ترانه های قدیمی
باردیگر، در عرصه‌ای دیگر
سامان احتشامی با «ترانه‌های قدیمی» محمد رحمانیان روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سامان احتشامی از اجرای خود بر روی سن تئاتر خبر داد.سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز از نوازندگی و اجرای خود در صحنه تئاتر خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: در تاریخ 10 تا 12 شهریور ماه برای اجرای موسیقی نمایش "ترانه های قدیمی"  استاد محمد رحمانیان؛ روی سن تالار شمس موسسه اکو خواهم رفت.

این نوازنده با اعلام این خبر گفت: آهنگسازی این نمایش را فردین خالعتبری به عهده دارد و خواننده آن علی وکیلی زند است که مشتمل بر ترانه ها و آهنگ‌های قدیمی است و من به صورت زنده به اجرا و نوازندگی خواهم پرداخت.

سامان احتشامی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این نمایش در کنار یزرگانی همچون استاد محمد رحمانیان ، مهتاب نصیرپور و فردین خلعتبری هستم و در این 10 شب اجرا از زاویه دیگری نوازندگی پیانو را تجربه می کنم.

وی افزود: در این نمایش چیدمانی بر روی آهنگ‌های قدیمی انجام شده است  که محوریت آنها بر روی ساز پیانو است و امیدوارم مردم آنها را دوست داشته باشند. موضوع اجتماعی این نمایش مرا واداشت تا برای حضور در آن تمام کارهای شخصی ام را کنار بگذارم.

نمایش«ترانه های قدیمی» نمایشی است به کارگردانی محمد رحمانیان که علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، علی سرابی، اشکان خطیبی، بهاره مشیری و معصومه رحمانی بازیگران آن هستند.

این نمایش از 12 شهریورماه در تالار شمسِ موسسه اکو روی صحنه می رود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 00:58

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 20:07

آقا یک کم از اجراها کم کنید به کیفیت برسید.استاد پورتراب راهنمایی کرد گوش نکردید بنده خدا به حواس پرتی هم متحم شد نمیدونم چرا کار افتاده دسته اشخاصه کم بنیه از نظر موزیک تو با کلام و بی کلام وچرا موزیک ما تایید نمیکنه باز تبعه لطیفش گل کرده فک کنم!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان احتشامی با «ترانه‌های قدیمی» محمد رحمانیان روی صحنه می‌رود | موسیقی ما