برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعدازهمکاری با سامان احتشامی؛
سینا سلیم زاده آلبوم مستقل خود را منتشر می کند
موسیقی ما - لی لا رضایی: سینا سلیم زاده به زودی آلبوم بی کلام و مستقل خود را منتشر می‌کند.سینا سلیم زاده؛ نوازنده پیانوو آهنگساز در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: آلبومی که در دست ساخت، تنظیم و ضبط دارم، یک آلبوم تلفیقی است که با سازبندی پیانو، درام و به یس همراه است و در کنار آن از سازهای کوبه ای و همراهی ویلون استفاده شده است. این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد.

وی اضافه کرد: ملودی‌های این آلبوم همگی از ساخته های من است و همگی رنگ و لعاب ایرانی دارند. این قطعات و تنظیم‌ها تم ایرانی دارند و تا جایی که امکانش فراهم بوده سعی کرده‌ام رنگ و لعاب ایرانی در آن‌ها لحاظ شود وتنظیم های به روز و مدرنی داشته باشند. به همین دلیل از سازهای تلفیقی در آن‌ها استفاده کرده‌ام.

وی با اشاره به این که از سازهای نقاره، تنبک و دایره به فراخور در قطعات آلبوم استفاده کرده است، اضافه کرد: ساختار اصلی این آلبوم بر مبنای پیانو، درام و به یس طراحی شده است، گفت: تا جایی در قطعات پیانو به گفتن ادامه می‌دهد که جا برای حرف زدن دارد اما زمانی که پیانو نمی‌تواند حرف بزند، ویلون به جای آن ادامه می‌دهد، به گفته ای آنجا که پیانو از گفتن باز می‌ماند؛ ویلون آغاز می‌شود. یعنی زمانی که ملودی ایرانی با ساز پیانو قابل اجرا نبوده است، ویلون وارد شده و به اجرای ملودی پرداخته است.

این نوازنده پیانو در ادامه متذکر شد: آلبوم هم اکنون 10 قطعه دارد اما تا زمان انتشار آن ممکن است یکی از قطعات آن را حذف کنم، هم اکنون روی همین 10 قطعه متمرکز هستم. قطعات بی کلام این آلبوم می‌توانند با سلیقه های مختلف موسیقی ارتباط برقرار کنند.

سینا سلیم زاده که در آلبومهای «ملودیکا» و «ملودیکافه» سامان احتشامی با این نوازنده و آهنگساز همکاری کرده است، در باره همکاری خود در این آلبوم‌ها گفت: همکاری من با سامان احتشامی در این آلبوم‌ها در زمینه نوازندگی و تنظیم قطعات بود که در هر دو آلبوم اتفاق افتاد. ملودی‌های قطعات را سامان احتشامی ساخته است. این دو آلبوم مجوزهای خود را دریافت کرده‌اند و هر دو به زودی وارد بازار موسیقی خواهند شد. آلبومهای «ملودیکا» و «ملودیکافه» تقریبا در یک سبک و فرم هستند اما در واقع ادامه یکدیگر هستند. این آلبوم‌ها تجربه همکاری خوبی با سامان احتشامی را برای من رقم زدند. هر دوی آن‌ها تا پایان سال جاری منتشر می‌شوند و به دست علاقه مندان به موسیقی سامان احتشامی خواهند رسید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 - 17:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سلیم زاده آلبوم مستقل خود را منتشر می کند | موسیقی ما