برنامه یاد بعضی نفرات
 
فریدون آسرایی خبر داد:
25 مردادماه با قطعات قدیمی و جدید در میلاد نمایشگاه
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: فریدون آسرایی روز ۲۵ مرداد ماه روی سن میلاد نمایشگاه به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.خواننده آلبوم خاطره انگیز «غریبه» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت خود در روز ۲۵ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران خبر داد و گفت: این کنسرت در ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه این روز بوده و در آن به اجرای قطعاتی از آلبوم‌هایی می‌پردازم که تا کنون در ایران منتشر کرده‌ام و مردم عزیز ایران با آن‌ها خاطره دارند.

آسرایی در ادامه افزود: در این اجرا علاوه بر قطعاتی از آلبوم «غریبه»، «اولین سلام»، «سرگذشت»، «از تو دورم» «خاطرات گمشده» و... قطعات جدیدی را نیز برای علاقه مندان و هوادارانی که در سالن حضور دارند اجرا خواهم کرد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که تلاشم بر این بوده تا قطعاتی جدید را در قالب یک کنسرت جدیدد به مردم ارائه کنم، با یک تیم جدید و جوان وارد عرصه شدم تا بتوانم با مردمی که در یک قاب جدید و با سلقیقه جدید وارد عرصه‌ای جدید شده‌اند، ارتباط نویی برقرا ر کنم. چرا که همواره بر این باورم که مردم، همیشه با گذر زمان تغییر می‌کنند. مردمی که الان می‌بینیم‌‌ همان مردم دیروز و پریروز نیستند بلکه فرق کرده‌اند. پس باید موسیقی تغییر یافته گوش کنند نه موسیقی زمان گذشته و خاک وو گرد و غبارگرفته را!

آسرایی خاطرنشان کرد: به همین دلیل رهبری ارکس‌تر خود را برای برگزاری کنسرت جدیدم به عهده ایمن خراسانی سپرده‌ام و امیدوارم با تلاش مضاعفی که ایشان دارند راه برای هرچه بهتر شدن اجرای روز ۲۵ مردادماه‌مان باز شود.

وی همچنان تاکید کرد: نوازنده‌های جوانی در اجرای میلاد نمایشگاه با من همکاری می‌کنند که از این میان می‌توان به پژمان فره‌مند (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار بیس)، (نیما رمضان (گیتار الکتریک) انوشیروان تربتی (کیبورد و پیانو) آرش پژند مقدم (درام) اشکان موسوی (ویولن) کارن زیاری (کیبورد وپیانو) اشاره کرد.

فریدون آسرایی این هفته اجراهای مختلفی را در جزیره کیش خواهد داشت که تهران را برای همین منظور به این مقصد ترک کرد. این برنامه‌ها که جشنواره‌ای و تلویزیونی است و در آن‌ها قطعاتی از آلبومهای قدیمی خود و همچنین قطعاتی که تا کنون اجرا نشده‌اند را برای هوادارن خود اجرا خواهد کرد.

این خواننده همچنین جدید‌ترین آلبوم خود را در دست انجام دارد که به زودی اخبار تکمیلی آن منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1392 - 17:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 مرداد 1392 - 23:07

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اصلا خوب نیست تقریبا تمام صندلی های سالن هم سطح هستن از اواسط سالن به اخر خیلی دید خوب و همین طور صدای خوبی وجود نداره
کاش مسئولین سالن حالا که تصمیم به برگزای کنسرت در این سالن دارن یه فکری به حال مدل و فرم سالن هم بکنن من بعید میدونم که بعد از برگزاری چندین کنسرت در این سالن هزینه تغییرات را نداشته باشن

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 05:18

آقای آسرایی عزیز!کارگردانی به استاد حنانه گفت استاد یک آهنگساز به من معرفی کنید که برای فیلمم یک موزیک مدرن تنظیم کنه استاد گفتن استاد فرهاد فخرالدینی طرف گفت نه جوان باشه که مدرن بسازه!استاد خندید....
جناب آسرایی این جوان گرایی نیست بلکه اشتباه کاریه از شما که دنیا دیده هستید بعیده!این حرفتون کجایه دنیا درست تلقی میشه؟!البته سطح کیفی موزیک ما در اجرا و ضبط به همین دلیل افت فاحش داشته! تو رو به خدا دیگه شما نا امیدمون نکن!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 25 مردادماه با قطعات قدیمی و جدید در میلاد نمایشگاه | موسیقی ما