برنامه یاد بعضی نفرات
 
امید نعمتی: شبکه های ماهواره ای گفتند ما از کسی اجازه نمی گیریم!
کنسرت گروه «پالت» هشت سانس در برج آزادی تهران برگزار می‌شود
امید نعمتی: شبکه‌های ماهواره‌ای گفتند ما از کسی اجازه نمی‌گیریم!
موسیقی ما – وحید لشکری: گروه «پالت» سال گذشته را با ارائه آلبوم موفق «آقای بنفش» و اجرای زنده در هفته موسیقی تلفیقی تهران به پایان رساند. این گروه پس از مدتها انتظار قرار است طی چهار روز در برج آزادی تهران کنسرت ویژه ای را برگزار کند. با «امید نعمتی» خواننده گروه «پالت» در مورد این کنسرت و فعالیتهای آنها و موزیک ویدئوی جدید  این گروه گپ زدیم که در ادامه می خوانید:

*کار بر روی آلبوم جدید را آغاز کرده اید؟
برای آلبوم جدید چند ترک آماده کرده ایم ولی هنوز تصمیم نگرفته ایم که کدام اثر را برای آلبوم در نظر بگیریم چون می خواهیم یک تم متفاوت با اثر قبلی داشته باشد. البته فعلا زیاد به انتشار آلبوم جدید در آینده نزدیک فکر نمی کنیم. احتمالا شش ماه زمان برای ارائه آلبوم داشته باشیم.

*یعنی می خواهید بین دو آلبوم فاصله زیاد باشد؟
ما باید به لحاظ حرفه ای بعد از انتشار آلبوم اول با کنسرت و تولید ویدئو آن را ساپورت کنیم اما به دلیل ایام انتخابات و ماه مبارک رمضان که فعالیت های موسیقی کمتر می شود نتوانستیم این کنسرتها را برگزار کنیم. به همین جهت دوست داریم به جز تهران در سایر شهرستانها نیز برنامه داشته باشیم چون خیلی روی این مساله حساب کردیم که بتوانیم مخاطبان شهرستانی را هم راضی کنیم و حمایت آنها را داشته باشیم. فعلا درگیر برگزاری تور ایران هستیم و بعد از آن چند فستیوال معتبر خارجی را پیش رو داریم.

*پس برگزاری کنسرت قطعی شده است؟
بله. در روزهای 23 ، 25 ، 30 و 31 مرداد و در هر روز دو سانس کنسرت خواهیم داشت. این برنامه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می شود و با قطعات آلبوم «آقای بنفش» از مخاطبان خود استقبال می کنیم.

*شهرستانهای دیگر چطور؟
شیراز ، بندر عباس ، کیش ، گرگان و سنندج را مدنظر داریم. همچنین از اصفهان تماس داشتیم و تمایل داشتند که برنامه اجرا کنیم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

*این فستیوال های خارجی جنبه رقابتی دارد؟
خیر. فقط برای اجرای برنامه است. کلا به فکر این هستیم که یک تور داخلی و بین المللی برگزار کنیم تا بتوانیم آلبوم «آقای بنفش» را ساپورت کنیم و بعد با خیال راحت به آلبوم دوم برسیم.

*ما خبرهایی هم از همکاری شما با یک موزیسین خارجی شنیده ایم. درست است؟
بله. به زودی با یک موزیسین آلمانی همکاری می کنیم و بعد اجرای تهران را خواهیم داشت. ما خیلی از موزیسین ها را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید با موزیسین هایی که در یک رنج سنی هستیم همکاری داشته باشیم. ایشان یک ترانه سرا و خواننده و نوازنده خوبی است و به عنوان دومین همکاری خارجی گروه «پالت» محسوب می شود. چون اولین نفر یک نوازنده درامز از «هلند» به نام «روبرت فان هولدتز» بود که کنسرت را هم برگزار کردیم.

*چند وقت پیش گروه«پالت»ویدئویی را منتشر کرد و می خواهم ببینم بازخورد مخاطبان چگونه بود و آیا برنامه ای برای ادامه این کار دارید؟
بازخوردها خوب و مثبت بود. برنامه ما این است که چند موزیک از آلبوم«آقای بنفش»و آلبوم جدید را در یک پکیج موزیک ویدئو منتشر کنیم. این یک کار عرف نیست چون می توانیم یک فیلمبرداری از اجرای زنده داشته باشیم و همان را ارائه کنیم. این کار شاید توجیح اقتصادی نداشته باشد و صرفا یک کار فرهنگی است که به فرهنگ موزیک ویدئو احترام می گذارد. در تلاش برای جذب اسپانسر هستیم و با کارگردان های مختلف صحبت کرده ایم. احتمالا چند ماه آینده قبل از آلبوم دوم این پکیج را روانه بازار کنیم.

*و چند شبکه ماهواره ای هم این ویدئو را پخش کردند.
چند شبکه ماهواره ای بدون اجازه این ویدئو را پخش کردند و ما با آنها مکاتبه کردیم که اجازه پخش را از چه کسی دریافت کردید؟ گفتند که در ایران کپی رایت نیست و ما هم از کسی اجازه نمی گیریم! ای کاش قانونی وجود داشت که جلوی سرقت فرهنگی این شبکه ها را بگیرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1392 - 04:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 14:24

ایول.....
دمتون گرم که کنسرت میذارین!!!
بی صبرانه منتظرم!!! عاشقتونم!!!

دوشنبه 14 مرداد 1392 - 17:25

معمولا شبکه های خارجی از هاتبرد پخش میشن که واسه اروپا هستش
شما با قوانین کپی رایت اتحادیه اروپا میتونین جلوی پخش رو بگیرید

سه شنبه 15 مرداد 1392 - 14:04

از کجا باید بلیتشو بخریم؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید نعمتی: شبکه‌های ماهواره‌ای گفتند ما از کسی اجازه نمی‌گیریم! | موسیقی ما