برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «بمرانی» برگزار می شود
24 و 25 مرداد ماه در تماشاخانه «باروک»
کنسرت گروه «بمرانی» برگزار می شود
موسیقی ما – بهمن بابازاده: گروه «بمرانی» جدیدترین اجرای خود را در تاریخ 25 و 24 مرداد ماه در تماشاخانه «باروک» بروی صحنه می برد. این گروه جوان و با ذوق، با یک موسیقی پر انرژی و سرحال، قرار است گلچینی از قطعات و آثارشان را در این تاریخ به اجرا در آورند.

این گروه سال 1388 با انتشار کارهایش در فضای مجازی کار خود را آغاز و خیلی زود میان جوانان و به اصطلاح «تینیجر»ها جایی برای خود باز کرد. گروه اجراهایشان را از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند و هرازگاهی کنسرت‌های خیریه برگزار کردند که از آن جمله کنسرت شان در بازارچه خیریه وحدت است که حدود‌ هزار نفر از علاقه‌مندانشان به تماشای اجرایشان نشستند.

بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار ریتم)، مانی مزکی (سازدهنی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) آرش عمرانی (پیانو، کیبورد) کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درام، کاخُن) اعضای گروه بمرانی هستند و سجاد افشاریان نیز مدیریت کارهای این گروه را بر عهده دارد.

بهزاد عمرانی (از اعضای این گروه) درباره نام این گروه در گفتگو با یکی از روزنامه ها گفته:« سال 84 پدرم مودم خرید. آن موقع پدرم گفت بیا یک ای‌میل باز کن. هر آدرسی که انتخاب می‌کردم یاهو یک‌ گیری می‌داد. پدرم گفت بگذار بی‌عمرانی. چند بار در ای‌میل‌ها یا چت کردن‌ها یکی، دونفر بمرانی صدام کردند. آن زمان تازه کار موزیک را شروع کرده بودم. دیدم چقدر باحال است که به جای بهزاد عمرانی از همین اسم بمرانی استفاده کنم. یواش یواش این اسم جا افتاد و تبدیل شد به آدمی که کار موسیقی می‌کند. وقتی مانی و جهان و بقیه بچه‌ها آمدند بمرانی تبدیل به اسم گروه شد. هیچ‌کس هم ایده‌ای نداشت که اسم دیگری انتخاب کنیم.»

«موسیقی ما» در تدارک گفتگویی با اعضای این گروه خلاق است که به زودی متن این گفتگو در سایت منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1392 - 15:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 20:52

ساعت چند؟
مدت زمان اجرا چقدره؟
نحوه ی رزرو بیلیت چه جوریه؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «بمرانی» برگزار می شود | موسیقی ما