برنامه یاد بعضی نفرات
 
23 مرداد و در دو سانس:
کرمان میزبان گروه «سون» می شود
موسیقی ما – امید شایان: فروردین ماه سال جاری پس از حل مشکلات مربوط به ممنوع الکاری گروه «سون» اعضای بی حاشیه این گروه با جدیت مراحل پایانی انتشار آلبوم خود را پیگیری کردند و همزمان در قالب اجراهای زنده در سراسر ایران با دوستداران خود دیدار کردند.

این بار قرار است گروه سون عاشقانه های خود را به شهر کرمان ببرد و روز 23 مرداد ماه را مهمان مردم این شهر باشد. این کنسرت به همت شرکت «آوای آرشه کرمان» و در دو سانس برگزار می شود. اعضای گروه سون تا پایان تابستان سال جاری علاوه بر اجرا در چند شهر دیگر روز 30 شهریور به همراه «شهرام شکوهی» در شهر تورنتو کانادا به روی استیج می روند.

اما جدیدترین آلبوم گروه سون به نام «دوست دارم» تا کنون تمامی مجوزهای انتشار را دریافت کرده و این روزها در نوبت انتشار شرکت «ایران گام» قرار دارد.

در این آلبوم چهره هایی نظیر «مریم اسدی» ، «علیرضا پیروزی» حضور دارند و ساخت ملودی و تنظیم ها توسط «آرش قنادی» ، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» انجام شده است.

آرش قنادی چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد:« نسخه نهایی آلبوم از مدتها پیش آماده بوده و مراحل پایانی اداری آن نیز در حال سپری شدن است. قطعات آن هیچ تغییری نداشتند و لازم به ذکر است که از قطعات سریال «زمانه» در این آلبوم استفاده نشده است».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 03:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 11 مرداد 1392 - 01:15

به جای کنسرت به فکر دومین آلبومشون باشن ....

جمعه 11 مرداد 1392 - 22:04

آلبوم پس کی میاااااااااااد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کرمان میزبان گروه «سون» می شود | موسیقی ما