برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گو با موسيقی ما مطرح شد:
سامان احتشامي با پدرخوانده و دكتر ژيواگواز ملوديكا تا ملوديكافه
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سامان احتشامی که آلبوم «ملودیکا» را آماده انتشار دارد، از انتشار آلبومی دیگر با عنوان «ملودیکافه» خبر داد. این نوازنده در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد یکی از دوستانم قرار شد آلبوم «ملودیکا» را با عنوان «ملودیکافه» روانه بازار موسیقی کنیم اما با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش این آلبوم «ملودیکا» نام گرفته بود، و هم اکنون نیز در مرحله اخذ مجوز به سر می‌برد، تصمیم گرفتیم با همان نام قدیم آن را منتشر کنیم.

این آهنگساز و نوازنده پیانو ادامه داد: «ملودیکافه» که به پیشنهاد علی رضایی طراح و گرافیست روی جلد آلبوم ملودیکا ساخته می‌شود، با هدف استقبال بیشتر مردم از آلبوم ملودیکا بود، اما به شخصه دوست داشتم این اتفاق نیفتد و ملودیکا همان «ملودیکا» باقی بماند. به همین دلیل قطعات جدیدی را آماده انتشار کردیم که آن‌ها را در قالب یک آلبوم با عنوان «ملودیکافه» منتشر کرده وقرار است به زودی به دست علاقه مندان برسانیم.

وی درباره جزییات و محتوای این آلبوم گفت: محتوای این آلبوم آهنگهای مردمی دهه 70 و 80 است و حتی آهنگ‌های خارجی مانند لاو استوری، دکتر ژیواگو، پدرخوانده، هم در میان آن‌ها هست. در میان آهنگهای ایرانی نیز می‌توان به کارهایی از مرحوم ویگن، آرتوش و آثاری از این دست اشاره کرد.

سامان احتشامی در پایان گفت: هم اکنون قطعات این آلبوم را در دست ضبط داریم و به زودی برای انتشار آماده خواهد شد چرا که برخلاف آلبوم «ملودیکا» درصددهستم «ملودیکافه» را خیلی زود روانه بازار کنم.

«ملودیکا» توسط شرکت آوای باغ مهر تولید شده و پس از اخذ مجوزملی و بعداز ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1392 - 01:47

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 8 مرداد 1392 - 05:22

اخیرا اشکان کامیاب آهنگ پدرخوانده که اثر به یاد ماندنی در موسیقی فیلم هست رو بسیار قوی و با احساس اجرا کرده امیدوارم کار شما از اون ضعیفتر نباشه چون خیلی ازش خاطره داریم.ممنون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان احتشامي با پدرخوانده و دكتر ژيواگواز ملوديكا تا ملوديكافه | موسیقی ما