برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم جديد مهيار شادروان
مهيار شادروان خبر داد:
اولين آلبوم اركسترالم منتشر مي شود
موسيقي ما - لي‌لا رضايي: خواننده جوان كشورمان از آماده بودن آلبوم جديد خود خبر داد و عنوان كرد كه اين آلبوم به زودي منتشر مي شود و به دست علاقه مندان مي رسد.مهيار شادروان در گفت و گو با موسيقي ما با بيان اينكه آلبومي آماده انتشار دارد ، درباره جزييات آن گفت: اين آلبوم كه هنوز عنوان مشخصي ندارد، به آهنگسازي فضل الله توكل بوده و تمامي اشعار آن نيز توسط ايشان سروده شده است. قطعات آن نيز همگي مجوز خود را اخذ كرده اند به جز يكي از قطعات كه هم اكنون درگير مجوز آن هستيم و اميدوارم به زودي بتوانيم به اخذ آن نائل شويم.

خواننده «گوشه هاي نهان صبح» در ادامه معرفي آلبوم خود گفت: اين آلبوم داراي هشت قطعه موسيقي است كه در دستگاههاي ايراني چهارگاه، ماهور، دشتي، اصفهان و شوشتري ساخته شده است و رنگ آميزي متفاوتي دارد كه در واقع ويژگي عمده آن است.

اين خواننده سنتي افزود: دراين آلبوم كه آلبومي اركسترال است براي اولين بار به سمت آثار اركسترال رفته ام و دوست عزيزم بابك شهركي در كنارم به عنوان نوازنده حضور دارد.

وي تاكيد كرد: تمامي تلاشمان اين است كه اين آلبوم را در فصل پاييز روانه بازار موسيقي كنيم. به محض اينكه قطعه آخرآن توانست مجوز انتشار را دريافت كند، نسبت به انتشار آن اقدام خواهيم كرد.

وي كه پيش از اين آلبوم«خانه ام ابري است» را منتشر كرده بود، درباره انتشار آن در خارج از كشور گفت: انتشار اين آلبوم در نيويورك قبل از انتشار آن در ايران و با نام «خلوت مه آلود» اتفاق افتاد. به اين دليل نام آن در خارج از ايران چيز ديگري بود چون مخاطب در آنجا از اينگونه اسامي بيشتر استقبال مي كند وارتباط بهتري با كار مي گيرد.

شادروان كه طي همكاري با «مراد آيدمير» نوازنده تنبور مقامي ترك و آهنگسازبرجسته تركيه، تجربه خوبي را در اين زمينه كسب كرده بود ومي رود تا باري ديگر با وي همكاري كند دراين باره گفت: با همراهي اين هنرمند همكاري خوبي در قالب يك كنسرت درتالار جمال رشيدري استانبول برگزار كرديم و امسال نيز قرار است اين تجربه هم در قالب آلبوم و هم در قالب كنسرت تكرار شود كه مانند گذشته توسط كمپاني كالان موزيك خواهد بود.

از اين خواننده پيش از اين آلبوم «عشق و شب و شيدايي» و «گوشه هاي نهان صبح» را شنيده ايم.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:52

دیدگاه‌ها

سه شنبه 25 تیر 1392 - 21:48

ممنون از موسیقی ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولين آلبوم اركسترالم منتشر مي شود | موسیقی ما