برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم روياي گريز
با همکاری کوارتت زهی اروند؛
«رویای گریز» به همت رضا مهدوی منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی لا رضایی: رضا مهدوی از انتشار آلبومی به نام «رویای گریز» خبر داد و اعلام کرد این آلبوم قرار است روز شنبه هفته آینده روانه بازار موسیقی شود. مهدوی که پیش از این خبر رونمایی این آلبوم را اعلام کرده بود در گفت و گو با موسیقی ما اظهار داشت: آلبوم «رویای گریز» توسط خانم نگین زمردی و فرزاد فضلی آهنگسازی شده است و یک کوارتت زهی در ضبط آن حضور دارند .

وی با تاکید بر اینکه این آلبوم قرار است از روز شنبه روانه بازار موسیقی شود، گفت:  با توجه به اینکه قرار است این آلبوم روز شنبه پخش شده و روانه فروشگاههای موسیقی کشور شود، روز پنجشنبه مراسمی از رونمایی آن خواهیم داشت که هنرمندانی همچون امیراسلامی و حمیدرضا دیبازر که هر دو از مدرسان موسیقی در دانشگاه موسیقی هستند، به ایراد سخنرانی بپردازند.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل آلبوم طی یک برنامه رادیویی که خود اجرای آن را به عهده دارد، گفت: روز پنجشنبه 20 تیرماه در رادیو به شرح جزییات آلبوم و قطعاتش می‌پردازیم و ویژگیهای آن را برای مخاطبان بازگو خواهیم کرد.

وی افزود: این آلبوم در یک فرم مشخص موسیقی کلاسیک همراه با موسیقی و ملودی‌های ایرانی خلق شده است. ضبط آن نیز مطابق با استانداردهای بین المللی صورت گرفته است و نوازندگان نیز تمامی تلاش خود را در جهت کیفیت بیشتر و بهتر انجام داده‌اند . این زحمات آن‌ها منجر به ضبط خوب این اثر شده است.

وی تصریح کرد: این آلبوم اولین همکاری من با این هنرمندان را رقم زد که امیدوارم همکاری خوبی شده باشد و از آن استقبال خوبی به عمل آید . چون عوامل آلبوم تمام تلاش خود را برای این منظور انجام داده‌اند.

مهدوی درباره جزییات آلبوم «رویای گریز» گفت: آلبوم دارای 8 قطعه است که رویاهای یک تا سه ، گداز، گریز، گذر، گمان و گشایش است و نوازندگان آن بابک کوهستانی، امیرباورچی، آیدین احمدی نژاد و نگار افاضل هستند که به ترتیب سازهایی همچون ویلون آلتو، ویلن2، ویلنسل و ویولن 1 را می‌نوازند.

به گفته وی این آلبوم از هم اکنون در بازار موجود است اما به صورت رسمی‌تر از شنبه پخش آن آغاز می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1392 - 16:31

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 18 تیر 1392 - 20:05

دکتر جان امیدوارم همیشه موفق باشی و همچنان موسیقی پاپ از وجود شما بهره ببرد

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 10:01

بی کلامه؟؟

دوشنبه 30 تیر 1393 - 14:04

بدون شک کوارتت زهی اروند یکی از بهترین گروه های موسیقی کلاسیک ایران است. گروهی با توانایی بالای فردی تک تک نوازندگانش و همینطور هماهنگی عالی در قالب یک گروه. ولی به نظرم اجرای کارهای این دو نفر، هیچ سودی برای این کوارتت خوب ندارد. چون سطح آهنگسازی این دو آهنگساز، بسیار بسیار بسیار و بسیار پایین تر از سطح کوارتت زهی اروند است. گروه های مثل کوارتت زهی اروند، جایی برای آزمون و خطا نیستند!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رویای گریز» به همت رضا مهدوی منتشر می‌شود | موسیقی ما