برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از مدتها انتظار، «مرد صحنه» به صحنه باز می گردد؛
کنسرت امید حاجیلی برگزار می شود
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: امید حاجیلی، خواننده و موزیسین با تجربه و صاحب نام کشور، به زودی روی استیج خواهد رفت. این کنسرت دومین اجرای مستقل حاجیلی خواهد بود که سه سال پس از کنسرت قبلی وی برگزار می شود.
 
بر این اساس، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، 13 تیر ماه 1392 میزبان حاجیلی و هوادارانش خواهد بود. این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» به مدیریت علی و ایمان آقایی نسب برگزار می شود که کارنامه ی موفقی در زمینه ی برگزاری کنسرت دارند.
 
امید دقایقی پس از صدور مجوز نهایی این کنسرت، در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر اظهار داشت: «پس از سالها همکاری با هنرمندان مختلف، در صدد برگزاری کنسرت خودم بودم که در سال 89 این اتفاق افتاد اما متاسفانه دیگر تکرار نشد. امروز بسیار خوشحالم که پس از سه سال مجدداً با مخاطبینم دیدار خواهم کرد... از مسئولین محترم ذیربط به ویژه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل مساعدت هایشان سپاسگزارم».
 
به گفته ی حاجیلی، همه ی قطعاتی که تا کنون از او شنیده شده اند (شامل قطعات آلبوم «آلگرو» و تک آهنگهایی نظیر «دلبر»، «عاشقتم»، «بیا بریم بوم» و...) با تنظیمهایی ریتمیک و پر انرژی در این برنامه اجرا خواهند شد.
 
این موزیسین در خصوص ادامه ی همکاری با سایر هنرمندان تصریح کرد: «در سالهای اخیر مشغول همکاری با دوستان مختلف بودم، اما از یک زمانی تصمیم گرفتم که این همکاری ها را کمی محدود کنم و کارهای خودم را با جدیت بیشتری دنبال نمایم. اکنون بیشتر روی فعالیت های خودم تمرکز کرده ام و امیدوارم کنسرتهای خوبی در تهران و شهرستانها برگزار کنم».
 
آرش مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، دارا دارایی (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، مجید ترکاشوند (ساکسفون) و سینا ذکایی (فلوت) نوازندگان چیره دستی هستند که گروه امید حاجیلی در این اجرا را تشکیل می دهند. هم چنین وحید اسدالهی (نقاره) و محمد اسدالهی (گارمون) برای نواختن در قطعه آذری، مسعود حمیدی (خواننده و نوازنده هارمونیوم) و جاوید تاجیک (طبلا) هنرمندان افغان، و محسن شریفیان (نی انبان)، نوازندگان میهمان این کنسرت هستند. علاوه بر این، هفت نفر به عنوان گروه کُر به همخوانی با امید حاجیلی خواهند پرداخت.
 
امید حاجیلی تا کنون با خوانندگان و گروه های مختلف روی استیج رفته و برای مخاطبین موسیقی، چهره ای آشنا به حساب می آید. او با توجه به ویژگی های شخصیتی اش، توانایی زیادی در مدیریت استیج دارد. حاجیلی علاوه بر این که موزیسین شاخصی است، یک «شو مَن» تمام عیار هم هست و قطعاً تجربه و قابلیت هایش، باعث ترغیب مخاطب برای حضور در برنامه ی او خواهد شد.
 
این هنرمند نخستین کنسرتش را در تابستان 1389 در سالن اریکه ایرانیان برگزار کرد. کنسرت جذابی که همه چیزش متفاوت بود و همین باعث شد مورد توجه واقع شود. در نخستین کنسرت حاجیلی، چهره های سرشناسی از دنیای موسیقی، سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند.
 
با توجه به پیشینه ی امید حاجیلی، فضای ریتمیک و هیجان انگیز آثار او و همچنین حضور نوازندگان حرفه ای در کنار وی، پیش بینی می شود دومین کنسرت او نیز با استقبال مواجه شده و بازتاب زیادی در پی داشته باشد.
 
گفتنی است «امید حاجیلی» مراحل پایانی تولید آلبوم دومش را می گذراند که به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» درباره ی آن اطلاع رسانی خواهد شد.
 
علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت این خواننده با تلفن دفتر مرکزی نوای نی لبک شرقی 22687721 (تحویل بلیت در محل) تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت www.iranconcert.com (با امکان انتخاب صندلی و چاپ بلیت) اقدام نمایند.


این کنسرت با همکاری موسسه شکوه موسیقی ایرانیان به مدیریت آقای صفر دوست برگزار خواهد شد.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1392 - 17:09

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 10:02

واای یادش بخیر کنسرت 89 ایشون واقعآ تک بود.همه جوره غافلگیر شده بودیم..

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 13:52

این امید حاجیلی خیلی آدم باحالیه.

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 17:52

سيزدهم تير من نيستم.اي بابا فكر كن!! شنيدن "براي عاشقي ديره" اونم زنده...!!!‌

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 00:25

فقط بهنام صفوی یه خبر از کنسرتهای بهنام بذارید دیگه منتظریم خیلی‌ وقته

Mas
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 11:32

این تیزر که قبلا منتشر شده بود در زمان پخش سریال قهوه تلخ

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 13:28

مرررررررررسی
کلیپش خیلی جالب بود

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 18:42

کلیپش حرف نداشت

جمعه 7 تیر 1392 - 16:51

قطعا کنسرت با انرژی میشه

یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:50

harki mire khosh begzare

یکشنبه 9 تیر 1392 - 01:08

حتما میرم

یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:55

تیزر خوب بود. از موسیقی ما خواهش میکنم یه خبری هم از آلبوم گروه دارکوب بده. انگار دیگه نوازنده هاش با هم نیستند.همایون نصیری که رفت تو گروه احسان خواجه امیری امید حاجیلی هم که داره واسه خودش کنسرت میده. ممنون میشم اگه اطلاع رسانی کنین

یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:03

vaghan kheili clip e bahali bood <3

دوشنبه 10 تیر 1392 - 02:01

اینطوری که شما تعریف کردین واجب شد بریم....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت امید حاجیلی برگزار می شود | موسیقی ما