برنامه یاد بعضی نفرات
 
چنگیز حبیبیان
در گفت و گو با موسیقی ما عنوان شد؛
آلبوم جدید چنگیز حبیبیان بعد از ماه رمضان به بازار می آید
- بابک زرین، علیرضا افکاری، افشین یداللهی و یغما گلرویی از جمله عوامل این آلبوم هستند

موسیقی ما - آرتین ولی الهی: یکی از چهره هایی که در دهه ی هفتاد و در آغازین روزهای جان گرفتن دوباره ی موسیقی پاپ در ایران، بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و مکرراً در برنامه های مختلف صدا و سیما حضور پیدا می کرد، «چنگیز حبیبیان» است. این خواننده ی آذری، سالها پیش شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرد اما فعالیتهای موسیقیایی اش در سالهای اخیر محدود شده است. او اما بار دیگر عزم کرده که  در عرصه ی موسیقی حضور پر رنگی داشته باشد و از این رو در صدد تولید آلبوم جدیدی است.

چنگیز حبیبیان در گفت و گو با موسیقی ما، با بیان اینکه آلبوم جدیدش پس از ماه مبارک رمضان روانه ی بازار خواهد شد، درباره ی همکارانی که او را در تولید آلبوم یاری می کنند گفت: «در بخش ترانه، از حضور آقایان افشین یداللهی، اهورا ایمان، حمیدرضا صمدی و یغما گلرویی و سرکار خانم سمانه مهربانی بهره برده ام. بیشتر ملودی های آلبوم توسط «بابک زرین» ساخته شده و «راشا تقی پور» نیز در تنظیم او را همراهی کرده است. در این آلبوم مانند آلبوم قبلی، همکاری هایی با «علیرضا افکاری» نیز داشته ام».

این خواننده افزود: «متاسفانه آلبوم قبلی ام علی رغم پتانسیلی که داشت، با پخش نامطلوبی مواجه شد و اکنون پخش مجدد آن را از کرج آغاز کرده ایم. برای پخش آلبوم جدید احتمالاً با شرکت سروش همکاری خواهم کرد».

حبیبیان در آلبوم قبلی اش (فراموشم نکن) که سال 87 منتشر شده بود هم با چهره های صاحب نامی چون محسن یگانه، علیرضا افکاری، بابک زرین، افشین یداللهی، اهورا ایمان، یغما گلرویی و... همکاری کرده بود.

تا کنون از چنگیز حبیبیان آلبوم هایی چون «همسفر»، «قصه ی دیدار»، «ترانه بارون»، «دل سپرده»، «لحظه ی دیدار»، «عطش باران» و «فراموشم نکن» منتشر شده است.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 08:07

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 10:00

امیدوارم این آلبومت تغییر و تحول زیادی داشته باشه و دوباره به اوج برسی....

چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 19:27

امیدوارم که آلبوم خوبی باشه

پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 18:31

شخصيت هايي كه توي دوران كودكي و نوجواني آدم ها محبوبيت پيدا مي كنن تا آخر عمر محبوب مي مونن...اميدوارم اين البوم دوباره لذت شنيدن صداي آشناي دهه 70 را بهم بده

سه شنبه 18 تیر 1392 - 19:46

یقین دارم که این آلبومت هم طرفداران زیادی در ایران و حتی جهان خواهد داشت.

شنبه 9 شهریور 1392 - 14:45

مطمئن هستم آلبوم جدید با استقبال همه دوستداران موسیقی روبرو خواهد شد.من برای شنیدن این آلبوم لحظه شماری می کنم

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 04:07

جناب حبیبیان یکی از بهترین خواننده محبوب من هست که در سال79 اورا شناختم اولین کاستشو داداشم برام آورد وازاون به بعد تمام کاست هاشو خریدم وهرروز منتظر یک کار فوق العاده ازش بودم وهستم داداشم سال91 شهید شد وتنها صدای آقای چنگیز حبیبیان اونو دردلم زنده میکنه یک صدای واقعی خواننده واقعی که روح آدم با صداش آرامش پیدا میکنه امروزه خیلی کمتر شده اندولی فقط صدای بزرگان میمانند که حبیبیان هم یکی از بزرگان موسیقی هست باتشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید چنگیز حبیبیان بعد از ماه رمضان به بازار می آید | موسیقی ما