برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید بهروزی نیا
حمید بهروزی‌نیا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
به زودی «سفری تا روشنایی» خواهم داشت
موسیقی ما - لی‌لارضایی: حمید بهروزی‌نیا از آغاز تولید جدیدترین آلبوم خود در جایگاه آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده خبر داد و در این باره به سایت موسیقی ما گفت: «سفری تا روشنایی» عنوان جدیدترین آلبوم از ساخته های من است که سعی دارم آن را در تابستان روانه بازار موسیقی کنم. وی افزود: این آلبوم یک آلبوم بی‌کلام بوده که ساخت تمامی آهنگ‌های آن را همراه با تنظیم‌شان به عهده دارم. در حال حاضر نیز تمامی مراحل ساخت آن طی شده و منتظر حضور آن در بازار هستم.

خالق «فرزند ایران» در ادامه متذکر شد: آلبوم دیگری را با گروه قمر در دست ساخت داریم که خوانندگی آن به عهده حمید‌رضا نوربخش است که قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود. عنوان این آلبوم هنوز مشخص نشده است. من در این آلبوم نوازندگی می‌کنم و آهنگسازی آن را نوید دهقان انجام می دهد. نوازندگی تار در تمامی قطعات این آلبوم از کارهای من است.

وی ادامه داد: بعداز انتشار این آلبوم قصد داریم کنسرتی از قطعات همین آلبوم را برگزار کنم که زمان آن مهرماه بوده و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرا در خواهد آمد. همچنین تمرینات خود را با گروه خودم «لوتوس» آغاز کرده‌ام و قرار است یک سری از قطعات جدیدمان را آماده کنسرت کنیم. ضمنا منتظر بازگشت سینا سرلک از آمریکا هستیم تا کارهای مشترک‌مان را نیز آغاز کنیم. قطعاتی نیز ساخته شده اما تا زمانی که او نیاید عملا هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. مگر اینکه از آمدن او ناامید شویم و کار را با خواننده سنتی دیگری ادامه بدهیم. قرار است با حضور او کنسرت‌هایی را نیز در تهران و شهرهای مختلف ایران برگزار کنیم.

بهروزی نیا در ادامه یادآور شد: لوتوس در حال حاضر مشغول ساخت قطعات جدید و نیز تمرینات خود است و یک سری آهنگ را در آواز دشتی آماده کرده است که انشالله به زودی به انتشا آنها اقدام خواهیم کرد.

وی درخصوص آلبوم گروه لوتوس که هم اکنون در دست ساخت قرار دارد، گفت: این آلبوم شامل هشت قطعه است که یکی از آنها قطعه «کاروان» استاد همایون خرم است که با اجازه خودشان از قبل آن را آماده انتشار داشتم و با تنظیم جدید از خودم آن را منتشر خواهم کرد. من این آلبوم را خیلی دوست دارم.

وی در پایان، درباره این مراحل گفت: این مراحل به ترتیب در قطعات نامگذاری شده اند که به ترتیب ره آغاز، شوق ره، با کاروان(همایون خرم)، سراب، شب و تنهایی، صبح امید ، دلتنگی و بالاخره روشنایی دارد که فردی با گذر از تمامی این مراحل به مرحله پایانی می‌رسد. در واقع این آلبوم سفری است که یک نفر شروع کرده و به مرحله پایانی آن می‌رسد. مخاطب نیز با شنیدن این قطعات با این فرد همراه و همسفر خواهد شد که همین مساله عمده ویژگی این آلبوم است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1392 - 08:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به زودی «سفری تا روشنایی» خواهم داشت | موسیقی ما