برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت اللهی
سکوت خواننده آلبوم «داروگ» در قبال همه اتهام ها:
روزبه نعمت اللهی: بروید از خودشان بپرسید!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: قابل پیش بینی بود که جواب همه ابهام ها و حاشیه های پیش آمده پس از انتشار آلبوم «داروگ» را نتوانیم از زبان خود «روزبه نعمت اللهی» بگیریم.این خواننده مشخصا بعد از انتشار آلبومش در سکوت کامل فرو رفته و هیچ گفتگویی را حاضر نشده با رسانه ها انجام دهد. گفتگوی «موسیقی ما» هم با ترفند های خاص مدیر برنامه های این خواننده سرانجامی پیدا نکرد و سرانجام با همکاری یکی از ترانه سراهای این آلبوم موفق شدیم به صورت تلفنی با ین خواننده همکلام شویم که بخش هایی از صحبت های او را می خوانید:
 
  • * ماجراهای آلبومت به قدری پر خبر شده که در برخی اوقات حس می شود که خود آلبوم زیر سایه  این حاشیه ها قرار گرفته. این اذیت ات نمی کند؟
اتفاقا من واکنش های خیلی خوبی از مردم دیده ام و همین باعث شده انرژی خوبی بگیرم. اینی هم که می بینید مصاحبه نمی کنم دلیلش همین است که می خواهم مردم درباره این اثر قضاوت کنند.
 
  • * مشخصا تو تک قطعاتت بیشتر از آلبوم هایت به محبوبیت رسیده اند. اما این بار ظاهرا آلبومت هم توانسته مورد توجه قرار بگیرد.
فضای این اثر را نسبت به بقیه آثارم متفاوت می دانم. از لحاظ حسی هم قوی تر شده و چون حال این روزهای من هم در این اثر جاری است، عینا خودم را و حس و حالم را در این اثر به همه ارائه داده ام.
 
  • * صحبت هایی که درباره قطعه «زخم» بوجود آمده هم به گوشت رسیده؟
ببین من یک اثر هنری را تولید کرده ام و ارائه داده ام. تفکر من در اثری که ارائه داده ام جاری است ولی قضاوت ها در مورد آن قطعا متفاوت خواهد بود و هر کسی درباره آن می تواند با نگاه خودش بنگرد.
 
  • * تو خودت با چه نگاهی به این اثر نگریسته ای؟
یک شخصیت جدید و فضاهایی حسی تر و امروزی تر. با همه حال و روزی که نه من، همه این جامعه این روزها درگیرش هستیم.
 
  • * و با این اوصاف گیشه و فروش به هیچ وجه برایت مهم نبوده؟
اگر موسیقی قرار باشد که یک اثر و کار جدی باشد، نباید اصلا به گیشه و بازگشت مالی آن فکر کرد. من این روزها به درون خودم بیشتر فکر می کنم و اینکه دوست دارم آثاری که ارائه می کنم را با یک فرک قبلی منتشر کنم. شروع یک آلبوم با شعری از حضرت مولانا قطعا گیشه ای نخواهد داشت. خیلی از اتفاقات ذهن من در این آلبوم حضور دارند.
 
  • * و سوال آخرم هم اینکه چرا صدای «مهناز افشار» از آلبومت حذف شد؟ دلیل خاصی داشت؟
من نمیدانم. بروید و از خودشان بپرسید! از کسانی که اجازه ندادند صدای ایشان در آلبوم باشد. من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1392 - 23:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت اللهی: بروید از خودشان بپرسید! | موسیقی ما