برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گوبا موسيقي ما مطرح شد:
هرمس اجراهای زنده خود را از سر می‌گیرد
موسيقي ما- لي لا رضايي: رامين صديقي از اقدام شركت فرهنگي-هنري هرمس در سال جاري خبر داد و در اين باره اظهار داشت: از آخرين اجراهاي كنسرت شركت فرهنگي- هنري هرمس تا كنون بيش از پنج سال مي گذرد و با گذر اين زمان در نظر داريم تا اجراهاي زنده خود را در سال جاري مجددا از سر بگيريم.

مدير نشر هرمس در ادامه گفت:  اين شركت در حالي اجراهاي زنده خود را برگزار مي كند كه  آخرين كنسرت خود را در تيرماه  سال 1387 برگزار كرد. اين شركت بنا به دلايلي كه بيشتر آن نيز خواسته بود، بعداز آن ديگر كنسرتي برگزار نكرد. اما هم اكنون در صدد اين هستيم تا مجددا اجراهاي زنده خود را رونق بخشيده و همكاري خود با خواننده هايي كه با آنها همواره همكاري داشته ايم، از سر بگيريم.

صديقي همچنين تاكيد كرد: چنين تصميمي بدين معنا نيست كه نشر هرمس تصميم به انتشار آلبوم و آثار هنرمندان نداشته باشد بلكه اتفاقا اين تصميم نشان دهنده اين است كه قصد داريم فعاليت هاي خود را به شكل كامل تر و گسترده تري افزايش دهيم.

از نشر هرمس به تازگي آلبومهايي منتشر شده كه از اين ميان مي توان به آلبوم« يك روز» شامل مجموعه اي از بداهه نوازي هاي عود شهرام غلامي، تنبك و سازهاي كوبه اي پژمان حدادي و نوازندگي چاكرابوسي هندي اشاره كرد.

هرمس همچنين قرار است آلبومي با عنوان «طاسه» را در تيرماه راهي بازار موسيقي كند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1392 - 17:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هرمس اجراهای زنده خود را از سر می‌گیرد | موسیقی ما