برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت اللهی
آلبوم «داروگ» سرانجام منتشر شد
روزبه نعمت اللهی: با «فرهاد مهراد» خاطره بازی کرده ام
موسیقی ما – بهمن بابازاده: آلبوم «داروگ» با صدای «روزبه نعمت اللهی» از صبح امروز و به صورت همزمان در تهران و شهرستان ، در تیراژی بالا منتشر شد تا این خواننده پس از کش و قوس های فراوان و داستان ممنوع الکار شدن های پی در پی اش، بالاخره اثر جدید خود را در بازار ببیند.

این آلبوم با سیزده قطعه و حضور چهره هایی چون پیام قربانی، فرزین قره گزلو، رضا تاجبخش ، سیاوش رحمانی و... و کلام مولانا، نیما یوشیج، مهدی اخوان ثالث، میثم یوسفی، حسین غیاثی، لی لا رضایی و مسرور نعمت اللهی تولید شده است.

از نکات قابل توجه این آلبوم می توان به حذف صدای «مهناز افشار» در لحظات آخر از آن اشاره کرد که به دلایل نامعلوم این اتفاق رخ داده و کسی درباره دلایل این ماجرا اطلاعی ندارد. اجرای بخش هایی از یکی از قطعات مرحوم «فرهاد مهراد» نیز از دیگر نکات جالب این آلبوم است که پیش بینی می شود واکنش خانواده «مهراد» به ویژه «پوران گلفام» (همسر فرهاد مهراد) را در پی داشته باشد.

همسر «فرهاد» در سالهای گذشته بارها درباره استفاده و پخش آثار همسرش در رسانه ها صحبت های تند وتیزی را برزبان آورده بود و حالا باید نشست و منتظر ماند و دید که در قبال این اثر چه واکنشی از سوی ایشان صورت خواهد گرفت.

این اتفاق در حالی ست که خود روزبه نعمت اللهی درباره «فرهاد مهراد» و استفاده از بخش هایی از آثار این بزرگ در آلبومش اعتقاد دارد: «همیشه و در همه حال به فرهاد احترام قائل بوده  و هستم و در این آلبوم هم سعی کرده ام با فرهاد خاطره بازی کنم. این قطعه را به ایشان تقدیم کرده ام و شلوغ بازی چند روز گذشته برخی رسانه و شیطنت چند سایت خبری باعث شده این موضوع تا این حد حساسیت در پی داشته باشد.»

شیطنت صورت گرفته در قطعه «زخم» نیز از دیگر شگردهای این خواننده در «داروگ» است که مشخصا این قطعه با نگاه و تاثیر پذیری خاصی از یکی از آثار قبل از انقلاب تولید شده و با کمی دقت می توان فهمید که این اثر با چه منظور و هدفی ارائه شده است.

حضور چند قطعه اجتماعی در این آلبوم هم از زاویه های مختلف قابل تامل است و به خوبی می توان تغییر کاراکتر این خواننده در این آلبوم را احساس نمود. در زوهای آینده گفتگوی مفصل و کاملی را با این خواننده درباره همه حاشیه های آلبوم جدیدش انجام خواهیم داد.

سایت «موسیقی ما» مثل همیشه از همه دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولف اثر، آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 04:14

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 10:16

قطعه "تبر " پيش از اين با صداي چاوشي و عامري شنيده شده

گرچه در اين نسخه چند بيتي اضافه شده

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 10:32

انتشار این آلبومو به هوادار هاشون تبریک میگم...اما قطعه ی تبر از آهنگ های قدیمی محسن چاووشی....
گویا ایشون تو این آلبوم خواستن با همه خاطره بازی کنند.....!
خیلی دوست دارم در مورد این موضوع نظرشون رو بدونم......
برای اثبات این موضوع میتونید به سایت چاووشی نیوز رفته و قطعه تبر که محسن چاووشی با امید عامری چند ساله پیش خونده بود رو دانلود و گوش کنند.....

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 12:13

آلبوم قشنگیه به روزبه نعمت اللهی عزیز و طرفدارانش تبریک میگم

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 12:22

سلام قربونت برم این که یکی از شعر های محسن چاووشی اکه اسمش تبر بوده تو آلبومته!!!این آهنگ رو محسن با امید عامری خونده بود!!!جدا دست درد نکنه!اگه گوش ندادید نسخه اصلی رو حتما برید دانلود کنید!!

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 13:30

بسیار زیبا بود از همه لحاظ <3
لذت بردم
روزبه همیشه کارش حرف نداره

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 13:36

man be aghaye nematollahi tabrik migam
vaghean sathe besair balayi az karaye ghablisho neshoon dade
lezat bordam az shenidane in albome zaiba

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 13:56

دستت درد نکنه آلبوم خوب بود!!آهنگ تیر آهنگ تبر محسن چاووشیه با عامری!حالا شعرش هیچ! آهنگش هم مثل آهنگ غم و شادی چاووشیه!!همون که کانتری بود با گیتار!اون صدا ها هم توش هستن!

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 13:59

آلبومت متوسط بود!از چند تاش خوشم اومد تیر رو هم دوست داشتم ولی آشنا میومد به نظرم!!!!خداییش الان فهمیدم چاووشی با اون اشعار کلاسیک چیکار کرده!!!فقط محسن یگانه و محسن چاووشی!!!!!!!!

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 14:13

عالی بود عالی
آلبومش قشنگ نبود بلکه معرکه بود.

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 15:07

تبر مگه قبلاً به چاوشی فروخته نشده بود؟!

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 15:36

خیلی متن عجیبیه... اخه چرا باید خانواده فرهاد نسبت به این اثر موضعگیری کنه حداقل سه تا خواننده ی دیگه میشناسم که شبیه چنین کاری رو انجام دادند . دوم اینکه کداوم قطعات اجتماعی؟؟ واقعا اینا اجتماعی هستن؟ سوم اینکه در کل البوم بدی نبود البته قطعه داروگ بهترین قطعه ای بوده که تو این چند ساله گوش کردم قطعات او ، شال و خدانگهدار هم قطعات بسیار خوبی بودند ولی بقیه ی البوم متوسط و زیر متوسط بود.

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 15:42

واقعا بدون هیچ تعصبی میگم بینظیر بود ، مشخصه که یک به یک از تراک ها با حساسیت کار شده اتد و صدای گرم روزبه نعمت اللهی با تسلطی کی ایشون دارند واقعا واقعا ... عاااالی بوود
جزء صداهایی هستند که هیچوقت کهنه نخواهند شد...
زخم تازه میزنی اما دم نمیزنم
شهرو بی شونه ی تو دیگه قدم نمیزنم
بغض تلخ رفتن تو تا ابد وا نمیشه
مثل تو یه زخم دلخواه دیگه پیدا نمیشه

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 17:15

اي بابا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين صفحه كه شد فقط محسن چاووشي !!!!!!!!

تو قسمت البوم يه خواننده ديگه هم بايد يه خواننده ديگه رو بكوبونيد تا خواننده محبوبتون كلاسش بره بالا ؟؟

بخدا كاملا حق با نيما مسيحاي عزيز بود موسيقي ايران منحصر به 4 تا 5 تا خواننده شده ..
مغز شما جوونها رو يه جوري ششتشو دادن فكر ميكنيد به جز محشن چاووشي و محسن يگانه و احسان خواجه اميري و يكي دو تا ديگه خوانند اي ديگه نيست ..
و هيچ خوانند اي ديگه اي حق نداره در برابر اينا عرض اندام كنه

مگه اين شعر تبر رو خود محسن چاووشي سروده بود كه شما اينطور غيرتي شديد ؟؟؟

من هم به شدت از البوم سيزده محسن چاووشي لذت بردم اما نه فقط شماها همه هواداراي خوانندهايي كه نام بردم و يكي دو تا ديگه بت پرست خواننده محبوبشون هستند و واقعا اين كاراشون جاي تاسف داره ...
شماها مقصر نيستيد به شماها القا شده كه تو موسيقي ايران به جز اين چند نفر خوانند اي نيست و كسي حق نداره عرض اندام بكنه ...
من يادمه تو همين موسيقي ما تو قسمت فرهاد گفته بودم اگه مرحوم فرهاد الان زنده بود طرفدار زيادي نداشت همين حرفو حميد حامي هم يه جايي گفته بود بعد بعضي از اقايون غيرتي شدند و گفتند كه تو ميخواي بگي كه هستي و عقده داري و ازين جور حرفا ..
حالا خودتون مقايسه كنيد خوانندگان مثر ضا يزداني يا همين روزبه نعمت الهي كه سبكشون بي شباهت به سبك فرهاد نيست طرفداراشون به نسبت طرفداراي خوانندگاني ديگه چقدر كمتر هستند ؟؟؟
درست مثل طرفداراي پرسپوليس و استقلال دنبال كل كل و دعوا گرفتن هستند و تو فكر اينند چي كار كنند كه خواننده محبوب يا همون بتشون چجوري تو كدوم نظر سنجي مجله ايده ال و مجله ترانه ماه يا همين موسيقي ما رتبه بياره ..
همين ...چون اينطور ياد گرفتند و كه موسيقي فقط متعلق به همين 3 تا4 خواننده محبوبشونه و بيشتر اينطور بهشون القا شده كه كسي ديگه اي حق ندار ه با خواننده محببشون مقابله بكنه ..
نمونش طرفداراي احسان خواجه اميري به محض دادن يه نصف تراك از احسان شروع ميكنند به مقايسه كردن اون با دكتر اصفهاني در حالي كه اينو نميد ونند دكتر اصفهاني اصلا هدفش از موسيقي يه چيز ديگست !!!!

وگرنه ميتونست با اون موزيسين بزرگ دنيا كه اهنگ زينگونه ام رو وميكس كرده همكاري بكنه و كار با اون شروع بكنه يه تحول اساسي تو كاراش بده و خودشو نه تو ايران تو دنيا شناخته تر بكنه ..

يا بعد البوم نونو دلقك كار مشترك با خوانندگان بزرگ دنيا رو رد نكنه به خاطر حفظ شئونات اسلامي و هزار راه ديگه كه خودش مسلما ميدونست ..
فقط ميتونم بگم متاسفم برا اين موسيقي كه منحصر به چند نفر شده ..

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 10:06
reza

دمت گرم گل گفتی

89.165.44.234
سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 22:16
Rasool Dezhpoor

شما برو بگرد ... ببین چرا ما اینقدر زیر این پست کامنت گذاشتیم.....
چرا زیر پست های خوانندگان دیگه اینقدر کامنت نمیذاریم....
شما صورت مسئله رو پاک نکن....
اصلا آقای یزدانی رو با روزبه نعمت اللهی مقایسه نکن... ایشون هر سال آلبوم میدن و تو هر آلبوم هم کار منحصر به فرد خودش رو داره....امضای خودش رو داره... خودشو ثابت کرده... من طرفدار محسنم اما هیچ وقت به خودم جرات ایراد گرفتن از آقای یزدانی حتی خواننده های تازه کار هم نداشتم چون کار هرکس به خودش مربوطه.... اما به شرطی که آلبوم جدید به اسم خودشون میدن حرف تازه برای گفتن داشته باشن... نمیدونم اصلا چی شد برای خواننده ای که اصلا راجع بهش صحبت نکرده بودم مجبور به گذاشتن سه تا کامنت شدم......... به هر حال اگر کسی دلگیر شد.. معذرت میخوام اما نظر شما نمیتونـــــــه صـــــورت مــــــــــــــــــسئله رو پـــــــاک کنه!!!!! اما هر گز دوست نداستم کسی ناراحت بشه!!!!

2.190.69.252
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 01:17
اميرحسين انصاري

ما توضیح می خوایم که مگه ترانه ای که به چاوشی فروخته شده می تونه یه نفر دیگه هم بخونه؟غیرتی چیه داداش؟

151.246.138.61
دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 17:41

من از عزيزاني كه طرفدار آقاي چاووشي هستم خواهش ميكنم ذيل پستهاي مربوط به ايشون كامنت بگذارن حالا روزبه يه شعري روخونده كه قبلا چاووشي خونده...خواهشن بيخيال ما بشيد
ايشون شعر زيباي مست و ديوانه حضرت مولانا رونيز اجرا كرده كه عليرضا عصار هم سالها پيش اون رواجرا كرده حالا همه طرفداراي عصار هم بيان كامنت بگذارن...طرفداراي فرهاد كجان...
البته واسه عزيزاني كه ورژن عصار اين آهنگ رونشنيدن بسيار توصيه دارم...از آلبوم حال من بي تو
به هر صورت روزبه نعمت الهي توموسيقي ما غنيمتي ست
من ازش ممنونم كه از اشعارگرانقدر شاعران ايراني استفاده ميكنه..و اينكه راه خودش روادامه ميده بدون اهميت به سليقه عام كه خيلي نگران كننده ست
اميدوارم قدر چنين افرادي رو بدونيم

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 19:47

عالی بود فقط اینکه ترانه (( زخم )) رو محسن چاووشی خیلی قبل تر ها خونده بود

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 13:41
امیر

اشتباه شد منظورم آهنگ (( تبر )) بود

63.141.230.253
دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 22:06

فرهاد ؟روزبه نعمت الهی عجب...

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 23:29

خدانگهدار رو خیلی خوب خونده

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 03:07

دست روزبه درد نکنه واقعا خسته نباشی حالا معلوم میشه فرق یک خواننده که سالی یکبار آلبوم میده بیرون اسماشونم زیاد در نظرات بالا گفته شده با یک خواننده که به مخاطب احترام میذاره برای یک آلبوم 4 سال وقت میذاره بازهم تشکر از روزبه و تمام کسانی که که به کار فاخر احترام میگذارند .

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 20:21
Rasool Dezhpoor

یعنی یه مخاطب باید چهار سال صبر کنه تا آثار فاخر گوش کنه......
فقط بعضی از ایرانیان که توانایی این که هر سال آلبوم بدن رو ندارن.... ایشون هم از همون افراد....
تو همه جای دنیا هم اکثر خواننده ها هر سال آلبوم میدن..........
این دلیل نمیتونه صورت مسئله رو پاک کنه........
اگه 4 سال وقت گذاشته پس چرا دوباره از ترانه های قبلا خونده شده استفاده کرده......
اسمشم میذارن خاطره بازی.....
اونی که شما میگی هر سال آلبوم میده هر آلبومش حرف تازه ای برای گفتن داره و هر سبکی رو اجرا کرده...
بیش از 10 ساله....
اما خواننده محبوب شما کجا بود...؟؟؟!!!!!!

2.190.69.252
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 11:42
pegah

یکی یه آلبومو یه ماه روش کار میکنه انقد قشنگ و دوستداشتنی میشه که آلبومای 8ساله م به پاش نمیرسن...
بحث زمان نیست خلاقیت مهمه...شمام سعی نکنین به کوبیدن خواننده های دیگه اسم خواننده ی خودتونو بالا ببرید...

46.225.4.250
سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 10:57

مرسی اقای روزبه آلبوم خیلی خوب بود البته یه نقص های کوچیکی هم داشت ولی در کل آلبوم خوبی بود استفاده از اشعار بزرگان با این سبک و صدا خیلی خوبه و امیدوارم ادامه داشته باشه

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 11:29

آلبوم خیلی خوبیه . .

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 16:13

از طرف هواداران محسن چاوشی یه روزبه نعمت اللهی و طرفداراش تبریک میگم

آلبوم خیلی خوبیه لذت بردم .ترک اول خیلی عالی بود

ترانه ی داروگ هم خیلی عالی بود

موفق باشین

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 21:13

خواهش می کنم بدون تعصب نظر بدین. بهترین آلبوم در حال حاضر در ایران به نظر من آلبوم آقای نعمت الهی است و هم ار لحاظ موسیقی و هم از لحاظ شعر و خصوصآ صدای منحصر به فرد ش بسیار در سطح بالایی بود.من واقعآ لذت بردم

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 21:22

آلبومه خوبیه من گوش دادم دوس داشتم
منتها قبلتر من آهنگه تبر - قاصدک رومن باصدای محسن چاوشی - رضا صادقی شنیدم
ترکه 3 و 4 زیبا بود . . . مرسی

جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 10:45

albome khoobi nnnnnnnist...taazeh nnnnnist...sedaa taghlidieh!!!!!!!!!!!

جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 22:52

فقط بابک جهانبخش.
سلطان احساس به مولا!!!!!

جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 23:00

بعد آلبوم سیزده که خیلی باهاش حال کردم آلبوم روزبه واقعا عالییییییییییییییییی بود.دمش گرم

RDZ
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 22:01

من بجز آهنگ ایران که از تلوزیون پخش میشه آهنگی از آقای نعمت اللهی نشنیده بودم
ولی الان همش دارم این آلبومو گوش میدم تو ماشین تو خونه با هندزفری
خیلی عالی بود دستش درد نکنه بالاخره بعداز مدتها یه آلبوم قشنگ بیرون اومد
بعد از حباب محسن یگانه و تا حدودی محمد علیزاده هیچ از هیچ آلبومی خوشم نیومده بود
ایول

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت اللهی: با «فرهاد مهراد» خاطره بازی کرده ام | موسیقی ما