برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور ستارگان موسیقی و سینما در مراسم خیریه؛
امید حاجیلی، امیر یگانه و احسان حق شناس برای معلولین خواندند
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: مجمع «موسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه» و «مرکز توانبخشی ذهنی و جسمی نمونه» با حضور چهره های سرشناسی از دنیای موسیقی، سینما و تلویزیون، پنجشنبه شب در شهریار تشکیل شد. این برنامه توسط «سرای محله برق آلستوم» به مدیریت «امید رکنی طاهریان» و با همکاری «فرشید ملکی» برگزار شد. ریاست مجمع بر عهده ی «محمدتقی نیک اختر» و روابط عمومی بر عهده ی «سعید شفق دوست» بود و «پریچهر مشرفی» و «امیر مطلق» هماهنگی مجمع و هنرمندان را بر عهده داشتند.

در این برنامه، هنرمندان مختلف، یک به یک روی استیج آمده و ضمن ارائه ی سخنانی، هنرنمایی کردند. یاور اقتداری، امیر یگانه، امید حاجیلی، احسان حق شناس، حامد محقق، علی ترابی و بهنام کریمی، خوانندگان و موزیسین هایی بودند که به روی سن رفته و به اجرای برنامه پرداختند. در این میان از اجرای «امیر یگانه»، «امید حاجیلی» و «احسان حق شناس» استقبال بیشتری به عمل آمد.

 امید حاجیلی در این مراسم قطعات «برای عاشقی دیره»، «بیا بریم بوم» و «دلبر» را خواند تا فضای شاد و پرهیجانی ایجاد کند. همچنین امیر یگانه با اجرای «حس»، «چقدر خوبه» و «تو بدون اینو» و احسان حق شناس با خواندن «لب دریا» و «وابسته»، لحظات زیبایی رقم زدند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

شهره قمر (بازیگر فیلمهای انعکاس، شرقی، کریستال) پس از حضور روی سن، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت: «با خود عهد کرده ام از این به بعد، یک پنجم از مبلغ هر یک از قراردادهای سینمایی ام را به این خیریه ببخشم». این جمله تشویق حاضرین را در پی داشت.

سودابه بیضایی، تینا آخوندتبار، روناک یونسی و همسرش محسن میری، هما خاکپاش، امین زندگانی، علی دهکردی، رضا ناجی، علی کاظمی، حمید کاشانی، کیانوش گرامی، سیامک اشعریون، فرشید زارعی فر، بهلولی، امیرحسین شریفی (مدیر عامل موسسه آفاق فیلم)، کریم قربانی و سید مهدی حیدری، دیگر اهالی سینما و تلویزیون بودند که در این مراسم حضور یافتند.

آدرین یعقوبی و علی و ایمان آقایی نسب، در زمینه ی هماهنگی با اهالی موسیقی جهت حضور در این برنامه، به همکاری با برگزارکنندگان پرداختند.

در بخشی از این برنامه، بچه های معلول روی استیج رفتند و چهار قطعه موسیقی اجرا نمودند که روی حضار تأثیر زیادی گذاشت و اشک را از چشمان بسیاری از هنرمندان حاضر در مراسم جاری کرد. «بذار تنها باشم تنها بمیرم»، «میم مثل مادر»، «پرنده» (اثر ایرج) و «باور نمی کنم» (اثر احسان خواجه امیری)، قطعاتی بودند که در این بخش از مراسم اجرا شدند.

مراسم جذاب و مفصل آتش بازی و همچنین ضیافت شام، از دیگر بخش های این برنامه بود.
*****
علاقه مندان برای کمک به این خیریه می توانند از طریق نشانی و یا شماره تلفن های زیر اقدام نمایند:

بزرگراه آزادگان-جنوب، خروجی اسلامشهر، احمد آباد مستوفی، حسن آباد خالصه، مرکز توانبخشی معلولین نمونه.
تلفن:   56275271 - 021
مشارکتهای مردمی:  56275187 - 021
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1392 - 15:06

دیدگاه‌ها

جمعه 30 فروردین 1392 - 20:25

کار قشنگیه

جمعه 30 فروردین 1392 - 21:50

حرکت قشنگیه از خوانندگان مطرح تر موسیقی هم درخواست میکنم برن

یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 08:57

دستشون درد نکنه

یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 17:02

واقعان کار خوب و زیبایی بود دمشون گرم

سه شنبه 11 تیر 1392 - 08:06

Hello. And Bye.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید حاجیلی، امیر یگانه و احسان حق شناس برای معلولین خواندند | موسیقی ما