برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعضای خانواده جکسون 40 میلیارد دلار غرامت می‌خواهند؛
شروع مجدد بررسی پروندهٔ مرگ مایکل جکسون
موسیقی ما - جواد رهبر: اعضای خانوادهٔ مایکل جکسون از «اِی.ئی.جی. لایو» (AEG Live)، برگزارکنندهٔ آخرین تور خوانندهٔ معروف آمریکایی شکایت کرده‌اند و معتقدند که این شرکت در مرگ نابهنگام جکسون در سال 2009 مقصر بوده است.

استدلال اعضای خانوادهٔ جکسون این است که این شرکت با استخدام کنراد موری به عنوان پزشک مایکل جکسون، آن هم درست دو هفته قبل از تور تازهٔ خواننده در لندن، باعث مرگ سلطان پاپ شده چون موری در آن زمان دُز نامناسبی از دارویی قوی برای جکسون تجویز کرده بود.

به گزارش سی‌ان‌ان، بررسی شکایت تازه ممکن است ماه‌ها طول بکشد و طی این مدت مادر جکسون و دو بچهٔ او یعنی پرینس و پاریس هم شهادت خواهند داد. آن‌ها خواستار غرامتی 40 میلیارد دلاری شده‌اند و استدلال‌اشان این است که جکسون می‌توانسته در ادامهٔ زندگی‌اش چنین درآمدی کسب کند.

از طرف دیگر، شرکت «اِی.ئی.جی. لایو» هم بیکار ننشسته و تمام تلاش‌ خود را کرده تا پرونده را بایگانی کند، هر چند موفق نشده است. مشکل شرکت از آن‌جا شروع شد که دادگاهی در لس آنجلس رای داد که وکلا و اعضای خانوادهٔ جکسون به اندازهٔ کافی شواهد لازم برای اثبات اشتباه مسئولان این شرکت را در اختیار دارند.
 
می‌گویند مسئولان این شرکت به احتمال قوی سعی خواهند کرد ثابت کنند که در استخدام موری نقشی نداشته‌اند و علاوه بر آن به رفتارهای عجیب‌وغریب خواننده طی یکی دو دههٔ گذشته اشاره کنند تا بتوانند خود را از اتهامات سنگین خانوادهٔ جکسون تبرئه کنند.
 
تا به امروز دکتر کنراد موری به خاطر مرگ غیرعمد خواننده متهم شناخته شده و در زندان است.
منبع: 
رولینگ استون
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 11:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شروع مجدد بررسی پروندهٔ مرگ مایکل جکسون | موسیقی ما