برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت‌اللهی, داروگ
سرنوشت مشكوك آلبوم روزبه نعمت الهي؛
«داروگ» به انتشار مي‌رسد؟

موسيقي ما- لي لا رضايي: آلبوم «دارگ» جديدترين آلبوم خواننده جوان كشورمان روزبه نعمت الهي است كه قرار بود هفته گذشته روانه بازار موسيقي شود.

به گزارش موسيقي ما آلبوم «داروگ» با صداي روزبه نعمت الهي مانند بسياري از آلبومهاي ديگر سرنوشت نامعلومي را براي خود رقم زده است و با وجود گذشت روزها ؛ از وعده و وعيدهاي عوامل آلبوم، هنوز خبري از انتشار آن نشده است.

آلبوم «داروگ» كه مجموعه اي از قطعات جديد و به روز از روزبه نعمت الهي و اشعاري از بزرگان ادبيات كلاسيك ايران است، با تاخير در انتشاري كه دارد و عدم پاسخگويي روزبه  گويا سرنوشت مشكوكي را براي خود به ارمغان آورده است. چرا كه خود روزبه نيز در اين زمينه پاسخگو نيست و انتشار را به آينده اي نزديك موكول مي كند.

گفتني است آلبوم «داروگ» داستانهاي بسياري را با خود به همراه داشته است كه يكي از آنها بر مي گردد به حضور مهناز افشار در اين آلبوم كه قرار بود با صدا و تهيه كنندگي خود ، روزبه را همراهي كند. اما در آخرين لحظات خبر از عدم حضور افشار به دلايل نامعلومي رسيد ، دلايلي كه روزبه هم نتوانست پاسخگوي آنها باشد.

روزبه نعمت الهی جدید‌ترین آلبوم خود را راهی بازار موسیقی می‌کند. این خواننده در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما ضمن اعلام این خبر افزود: «قرار بود این آلبوم پیش از این‌ها منتشر شود اما به دلیل وسواسی که داشتم انتشار آن را به اوائل سال ۹۱ موکول کردم. »

اين آلبوم كه پيش از اين «رویای روزهای بارانی» نام داشت، همانگونه كه روزبه خود به آن اشاره كرده بود در آخرين لحظات تغيير نام داد و «داروگ» نام گرفت.

در این آلبوم از اشعار شاعرانی همچون حضرت مولانا، مهدی اخوان ثالث، نیما یوشیج، مسرور نعمت الهی، شاهکار بینش پژوه، حسین قیاسی، لی‌لا رضایی و میثم یوسفی استفاده شده است كه قرار بود در اردیبهشت ماه 91 وارد بازار موسیقی شود.

با اين همه تاخير همچنان بايد منتظر بود تا زمان انتشار آن فرا برسد كه هنوز به قطعيت نرسيده  و احتمال مي رود به اوايل سال آينده موكول شود.

 

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1391 - 14:34

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 اسفند 1391 - 19:26

hmmm, key pas ? chera enghad aziat mikonan ? :((((

یکشنبه 27 اسفند 1391 - 21:40

خوب الان چی شد رفت سال دیگه یا پخش میشه ؟

جمعه 9 فروردین 1392 - 01:24

من که دیگه به اینجور تاخیرا عادت کردم ، اصلا اگه آلبومی تاخیر نخوره باعث تعجبه!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «داروگ» به انتشار مي‌رسد؟ | موسیقی ما