برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه ی سال نو، با امکانات جدید سایت «موسیقی ما» آشنا شوید؛
«موسیقی ما»؛ سال جدید با نسخه جدید!

موسیقی ما - آرتین ولی الهی: مدتی پیش همزمان با چهارمین سالگرد تأسیس سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما»، وعده ی انجام تحولاتی در سایت و اضافه نمودن امکانات جدید به آن را داده بودیم. تیم فنی «موسیقی ما» طی ماههای اخیر، با در نظر گرفتن نظرات بازدیدکنندگان سایت - که سرمایه های اصلی آن هستند - و همچنین بررسی جوانب فنی و تخصصی، تغییراتی اعمال نموده اند که تعدادی از آنها قابل رؤیت هستند و تعدادی دیگر مربوط به مواردی چون ارتقای نرم افزاری و موارد مشابه می باشند. آنچه در ذیل می آید توضیحاتی در خصوص نسخه ی جدید سایت موسیقی ما است که به کاربران محترم پیشنهاد می کنیم برای بهره مندی هر چه بیشتر از امکانات سایت، حتماً مطالعه نمایند.
 

  • رادیو «موسیقی ما»؛ همراه شبانه روزی دوستداران موسیقی

بخش رادیوهای موسیقی ما شامل «رادیو موسیقی اصیل ایرانی»، «رادیو موسیقی پاپ و راک» و «رادیو موسیقی کلاسیک» است که هواداران هر یک از این سبک ها می توانند در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته به شنیدن بهترین موسیقی های ایران و جهان بنشینند. به زودی بخش های بسیار جالب و منحصر به فرد دیگری به رادیو «موسیقی ما» اضافه خواهد شد که شامل پخش زنده ی کنسرتهای موسیقی و همچنین پخش برنامه های متنوع و جذاب دیگری چون اخبار و حواشی موسیقی، گفت و گو با هنرمندان و... خواهد بود و قطعاً استقبال ویژه ای از آن به عمل خواهد آمد.
 

  • عضویت در سایت

یکی از بخش هایی که همواره مورد توجه اهالی موسیقی به ویژه هواداران هنرمندان مختلف بوده و گاهی جنجالی هم شده، بخش «برترین ها» است که کاربران در آن به آلبوم هایی که در طول سال منتشر می شوند و قطعات آنها، نمره می دهند. پیش از این، هر آدرس IP تنها یک بار امکان رأی دادن به آلبوم ها و قطعات را داشت که البته برخی افراد با روش هایی چون استفاده از نرم افزارهای تغییر IP این امکان را داشتند که بیش از یک رأی ارائه کنند. با توجه به درخواستهای کاربران و با این هدف که امکان تقلب تا حد بسیار زیادی از بین برود، از این پس ثبت رأی برای آلبوم ها و قطعات، تنها برای کاربرانی که به عضویت سایت در می آیند میسر خواهد بود. همچنین تنها اعضای سایت می توانند از امکانات جدید سایت بهره مند شوند.

برای عضویت در سایت، تنها کافی است روی عبارت «در سایت موسیقی ما عضو شوید» (در نوار ابزارِ ثابتِ پایین صفحه) کلیک نموده و در کمتر از یک دقیقه، ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام در وارد نمودن مشخصات فردی خود دقت کافی داشته باشید چرا که دریافت جوایز ویژه ی اعضا (توضیح در ادامه) تنها با ارائه ی کارت شناسایی معتبر میسر خواهد بود. لازم به ذکر است که بعد از تکمیل فرم عضویت در سایت ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک مربوط به تایید عضویت شماست. شما باید حتما برای تایید عضویتتان روی این لینک کلیک کنید.
 

  • مزایای عضویت در سایت

امکانات زیر تنها برای اعضا فراهم خواهد بود:

امتیاز دادن به آلبوم ها و قطعات
شرکت در نظرسنجی های سالانه «موسیقی ما»
شرکت در مسابقات و همچنین کسب امتیاز (توضیح در پاراگراف بعدی)
بازدید از بخش های جدید سایت که مختص اعضا است
حضور در مراسم ها و جشن های «موسیقی ما» (توضیح به زودی...)
تخفیف ویژه برای خرید بلیت کنسرت ها و دانلود آلبوم ها

و غافلگیری های ویژه...
 

  • امتیاز برای کاربران و اهدای جوایز به آنها

کاربرانی که به عضویت سایت در می آیند، به ازای هر یک از فعالیت‌هایشان امتیاز دریافت می کنند و با کسب هر 100 امتیاز، یک بلیت کنسرت هدیه می گیرند. نحوه امتیازدهی به شرح زیر است:

هر رأی به آلبوم ها و قطعات:  یک امتیاز

درج هر نظر برای مطالب سایت: یک امتیاز

شرکت در نظرسنجی سالانه موسیقی ما: ده امتیاز

خرید آنلاین: ده امتیاز

 

  • ثبت رأی و نظر برای یکایک عکس ها

در گزارش های تصویری، می توانید به هریک از عکس های مورد علاقه ی خود رأی دهید و یا نظرتان را به صورت مجزا برای هر یک از آنها بنویسید.

 

  • تماشاخانه

تماشاخانه بخشی است که پیش از این نیز در سایت وجود داشت اما اینکه صفحه ی مجزایی برای آن در نظر گرفته شده است. در این بخش فایل های ویدئویی نظیر گفت و گوهای تصویری با هنرمندان، موزیک ویدئوهای مجاز، تیزر آلبوم ها و کنسرت ها و... قابل مشاهده و دریافت خواهند بود.

 

  • بزرگترین نظرسنجی تاریخ موسیقی ایران

نظرسنجی های سایت موسیقی ما در پایان سالهای گذشته، با حضور گرم مخاطبین و اهالی موسیقی برگزار شده و واکنش های جالبی نیز در پی داشته است. امسال هم این نظرسنجی برگزار خواهد شد اما این بار هزار نفر از اهالی صاحب نظر موسیقی در کنار هزاران نفر از اعضای سایت در این نظرسنجی بزرگ شرکت خواهند کرد که این امر در نوع خود بی سابقه است.

سیستم نرم‌افزاری جدید و پیشرفته سایت موسیقی ما که در نوع خود کم‌نظیر است از این پس برگزار کننده نظر‌سنجی‌های معتبری خواهد شد که نظرسنجی سالانه سایت موسیقی ما یکی از آنهاست

در این نظرسنجی بهترین های موسیقی کشور در بخش های زیر انتخاب خواهند شد:

آلبوم (در سه سبک پاپ، سنتی و تلفیقی)، قطعه (پاپ، سنتی و تلفیقی)، ترانه، ترانه سرا، ملودی ساز پاپ، تنظیم کننده پاپ و تلفیقی، آهنگساز سنتی، اجرای زنده پاپ، اجرای زنده تلفیقی، اجرای زنده سنتی، تهیه کننده و ناشر آلبوم، تهیه کننده و برگزار کننده کنسرت، نوازنده، طراحی جلد آلبوم و قطعات تیتراژ.

این نکته را هم داشته باشید که قرار است در جشنی که بعد از اتمام این نظر سنجی برگزار خواهد شد برگزیدگان معرفی شوند که جزئیات بیشترش را در روزهای آینده در سایت خواهید دید.

 

  • اخبار لحظه‌ به لخظه

اخبار لحظه به لحظه بخش جدید و پیشزفته سایت است که با فعالیت‌اش متوجه اهمیت آن خواهید شد. از این به بعد برای مطلع شدن از اتفاقات موسیقی ایران از جمله رویداد‌ها و حواشی کنسرت‌ها و ... نیاز نیست تا چند ساعت بعد که گزارش روی سایت می‌رود منتظر بمانید؛ همان لحظه و از طریق این بخش باخیر خواهید شد.

 

  • خبرنگار ما باشید

موسیقی ما در نظر دارد از سال جدید، بیش از گذشته به اخبار و رخدادهای موسیقی در شهرستانهای مختلف کشور بپردازد. لذا از علاقه مندان دعوت می شود «خبرنگار افتخاری موسیقی ما» در استان و شهرستان خود باشند و اخبار، رویدادها، تصاویر و حواشی موسیقی در محل زندگیشان را برای ما ارسال کنند تا پس از تأیید سردبیر، با نام خودشان در سایت درج گردد.
 

*****
 

در آخرین ذکر این نکته ضروری است که قرار است هر ماه بخش‌های جدید به سایت اضافه شود تا تنوع این موضوع جوابگوی محبت کاربران سایت باشد. و البته همه ی تغییرات صورت گرفته، با هدف جلب رضایت مخاطبین ارجمند سایت «موسیقی ما» اعمال شده است. لذا ارائه ی هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد از سوی شما کاربران گرامی، ما را یاری خواهد کرد که هر چه بیشتر موجبات رضایت شما را فراهم کنیم. یقین داشته باشید یکایک نظرات (اعم از مثبت یا منفی) در خصوص هر یک از بخش های سایت، موجب دلگرمی ما بوده و به دقت مورد بررسی قرار می گیرند.

منتظر سورپرایزهای بعدی باشید.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردین 1392 - 09:34

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 09:49

عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی اهالی موسیقی و بخصوص سایت و مرجع خوبه " موسیقی ما "
خیلی خوشحال هستم که تغییرات قبل از سال رخ داد و حتما مثبت ثمر خواهد بود برای کمک به پیشرفت موسیقی در ایران .
بطور کلی احساس میکنم یک قالب و نظم خاصی در حال تشکلی است و این به نوبه ی خودش علاوه بر مطالب بالا خیلی بیشتر جواب گوی حاشیه های موسیقی میتواند باشد .
من امیدوار هستم که باز هم شاهد تغییرات خوب این سایت برتر باشیم ,
جا داره تشکر هم عرض کنم بدون آوردن نام از همه ی کسانی که دلشان میسوزد .
موفق و موئد باشید دوستان خوبه موسیقی ما.

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 09:54

siteton alliye
yani fogholadast
daghat ma chejoori bayad bedoonim alan masalan emtiazemon chande???
Mishe rahnamayi konid?
mamnoon

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 10:23

mersi

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 17:29

ممنون.عالیه واقعا.

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 18:07

فکر نمی کنید که در مورد امتیازات اگر که سخاوت بیشتری به خرج دید بهتر باشه
هر نظر یه امتیاز کم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 23:02

خیلی خوب شده...خسته نباشید.

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 01:04

تغییرات خوبی تا اینجای کار داده شده و امیدوارم که هر روز بهتر و بهتر هم بشه.
فقط یه چیزی.من همیشه با مقوله‌ی امتیاز توی فروم‌ها و انجمن‌های گفت و گو مخالف بودم و متأسفانه اینجا هم قضیه رو امتیازی کرد!
وقتی پای امتیاز وسط میاد، دیگه کاربرا شروع می‌کنن برای هر مطلبی نظر دادن. درصورتی که شاید تا قبل از اون، فقط برای مطالبی که واقعاً چیزی برای گفتن داشتن نظر می‌ذاشتن. ولی حالا که باز هم متأسفانه خودتون اعلام کردید که برای نظر، امتیاز گرفته میشه، دیگه از این به بعد باید شاهد موج اسپم‌نگاری‌هایی باشیم که فقط جهت کسب امتیاز نوشته میشن!

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 13:53
ali manred

کاملا باهات موافقم

5.250.98.63
جمعه 18 اسفند 1391 - 18:54
دختر اشوب

منم موافقم و فکر میکنم که ایده ی بهتری هم میشد درمورد دادن امتیازات در نظر گرفت و هدیه داد
و در این جا کار عوامل موزیک ما خیلی سخت شده
ایا میتونن که همه ی نظرات رو تایید کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون خود من اگه عزمم رو جزم کنم میتونم در عرض چند روز برای هنرمند محبوبم صدتا که سهل هزارتا کامنت بذارم که هیچ کدوم هم تکراری نباشه

151.247.191.245
پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 01:09

راستی اینو یادم رفت بگم!
درمورد رادیوی موسیقی ما. گفتین که از برنامه‌های آینده اینه که کنسرت‌ها رو به صورت زنده پخش کنید که به نظرم این موضوع فقط در حد حرف باقی می‌مونه(و بهتره که بمونه!)
یادمه توی سایت بیپ‌تونز هم نوشته بود آلبوم‌های موسیقی رو قبل از انتشار، دانلود کنید! ولی حالا می‌بینیم که پیش‌فروش میذاره آلبوم‌ها رو و میگه وقتی آلبوم بیاد، می‌تونید دانلود کنید(که هیچ‌وقت هم لینک‌ها نمیاد و مجبوری دوباره آلبومو بخری!)
ولی درمورد رادیو، این کار بنظر یه خیانت بزرگ به موسیقی و خواننده‌ایه که کنسرتش داره از رادیو پخش میشه.

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 06:29

درود بر محسن چاوشی بسیار عزیز که با این آلبوم نشون داد هنرمند به چه کسی می گن .آلبوم (من خود آن سیزدهم) جزء ِ آلبومایی بود که تمام وجود و احساسمو درگیر کرد.مخصوصا تراک ستمگر که واقعا زیرو روم کرد .تلفیق موزیک سنتی و پاپ وسه تار و گیتار برقی و غیره به صورت بسیار زیبایی روو ترانه های شاعران بزرگی مثل مولانا و خیام و بابا طاهرو شهریار بزرگ نشسته واین یعنی اوج هنرنمایی در ترکیب وتلفیق دو نگاه متفاوت .هزار آفرین به محسن عزیز که با انتخاب هوشمندانه این شعرهای مهجور مارو در شناختن آثار این عزیزان کمک کرد وباعث شد حتی دختر 17 سالم منو مجبور کنه که همین امروز برم و دیوان اشعار شهریار فقید و نازنین رو تهیه کنم ..واین برای من خیلی با ارزشه چون محسن با این آلبوم دوباره این شاعران گرانقدرو برامون زنده کرد ...آفرین محسن ..وممنون برای این اتفاق بزرگ و با ارزش ..و بسیار سپاس برای این آلبوم فوق العاده و دوست داشتنی ..مانا باشی..رها

شنبه 19 اسفند 1391 - 14:44
سید محمد جواد میرعباسی

با سلام خدمت دوستان ارجمند و به خصوص هواداران پر شور محسن چاووشی
خانم رها با نظر شما موافق هستم، احساس شما رو خیلی ها دارن و اینجا بایستی از محسن عزیز و البته تنظیم کننده های موفق آلبوم، تشکر ویژه کنیم .... کار خوب و رضایتی که هواداران از آلبوم دارن نشونه ی قدم بلندی است که محسن عزیز برداشته...

151.244.237.242
پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 12:06

میشه یکی به من بگه که چرا بعد رو نمایی از ورژن جدید سایت تعداد آرایی بعضی آبوم ها و تراک ها کم شد؟
و اینکه معیار برتر بودن یه تراک چیه؟؟؟؟
الان هوایی شدی امتیازش بیشتره ولی سومه. یا من اشتباه میکنم؟
ولی نظر سنجی عالی بود

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 13:55

وااااااااااااااااااای
موسیقی ما عاشقتم
همیشه با خودم فکر میکردم چرا نمیشه تو سایته شما عضو شد
ولی حالا عاااااااااااااااالیه
خیلی خوشحالم

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 14:06

وای عالی شدید...عالی....ممنون از این که به فکر مخاطباتون هستین...دست گلتون درد نکنه....همین الان دارم از قسمت رادیو که اضافه کردین استفاده میکنم....بی نظیره...بی نظیر

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 15:35

باسلام و احترام
کسانی که گزارشگر افتخاری میشوند برایشان کارت هم صادر میشود؟

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 18:01

دوستی گفته که اگه کنسرت یه خواننده از رادیو پخش بشه خیانت به خواننده هست،هیچ کس لذت حضور در کنسرت رو با نشستن پای کامپیوتر و گوش دادن به صدای کنسرت بدون دیدن تصاویر رو عوض نمیکنه
و یه سوال : گفتین که با توجه به بالا رفتن امتیازات امکان دریافت بلیط کنسرت وجود داره،با توجه به اینکه هفته پیش در کنسرت حمید عسکری در بندرعباس حضور داشتم میخوام بدونم واسه من که در بندرعباس هستم هم این امکان وجود داره یا فقط تهرانی های . . . امکان دریافت این بلیط ها رو دارن ؟

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 19:52

تغییرات جدید خیلی خوبه چون رای گیری به واقعیت نزدیک تر شده همین طور نظرسنجی آخر سال خیلی ریزتر از سال قبل به موسیقی پرداخته یعنی پرسش ها خیلی بیشتر شده واقعا به موسیقی ما این رو به اوج بودن رو تبریک میگم. به امید موفقیت بیشتر ...

پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 19:55

انصافا آلبوم بسیار ارزشمندیه و واقعا از این به بعد کار محسن چاوشی سخت تر خواهد شد چون کار بعد با این کار مقایسه خواهد شد بد نیست اگه بعد از هر آلبوم عاشقانه های امروزی یه آلبوم عاشقانه های دیروزی هم بخونه آلبوم خیلی عالی بود.

جمعه 18 اسفند 1391 - 10:27

موسیقی ما واقعا معرکه ای

جمعه 18 اسفند 1391 - 19:48

آقا بخدا این آلبوم آقا محسن چاوشی خیلی قشنگ بود... هرروز صبح که بیدار میشم تا شب همش درم آلبومش رو گوش میدم.... لامصب ترکونده

جمعه 2 فروردین 1392 - 22:17

perfect

شنبه 3 فروردین 1392 - 01:13

mer30 babate talash ha ba emkanat sait vaghean khoob shode

شنبه 3 فروردین 1392 - 19:41

salam khaste nabashid ye kam bishtar emtiyaz bedin 1 emtiyaz kheili kame

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 12:47

تغییرات سایت فوق العاده بود.عین همیشه عالی بود
با تشکر از شما که همیشه به بازدیدکننده ها احترام میزارید

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 19:50

تغییراتتون عالیه ، مرسی که به مخاطبتون اهمیت می دین .
من چندین سال که همراه سایتتون هستم و همیشه موسیقی ما رو به همه معرفی کردم

یکشنبه 4 فروردین 1392 - 23:32

Arezoye behtarinha baraye ahaliyeh mo30ghiye ma
Movafagh bashid

دوشنبه 5 فروردین 1392 - 14:24

خیلی خوبه...واقعا خوشم اومد
موسیقی ما بهتریییینه

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 03:06

مرسی

سه شنبه 13 فروردین 1392 - 22:00

خیلی ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «موسیقی ما»؛ سال جدید با نسخه جدید! | موسیقی ما