برنامه یاد بعضی نفرات
 
احترام به تجربه بخش خصوصی بعد از 25 سال از برگزاری جشنواره موسیقی فجر را باید به فال نیک گرفت و راه را برای حضور کارامد تر این این بخش در همه جشنواره ها فراهم کرد.
محسن رجب پور،تهیه کننده گروه آریان و بنیامین با بیان این مطلب گفت: به کار گرفتن تجربه بخش خصوصی در جشنواره موسیقی فجر از موفقیت، برنامه ریزی دقیق، آگاهی بر شرایط اقتصادی و اجتماعی و آینده نگری این قشر حکایت دارد .
وی با تاکید براین موضوع که حضورش به عنوان یک تهیه کننده در این جشنواره هیچ هیچ نفع مادی و معنوی برایش نداشته است ، خاطرنشان کرد: حضور شرکت ترانه شرقی در راستای احترام به سلایق مخاطبان و حفظ کیفیت اجرایی گروههاي موسیقی مورد سرپرستی است.
مدیر شرکت موسیقی ترانه شرقی که در این دوره از جشنواره در کنار سه شرکت بزرگ حضور دارد،خاطرنشان کرد:هدفگذاری مشخص و طولانی مدت باید در سرلوحه فعالیت جشنواره موسیقی فجر قرار بگیرد؛ نه اینکه مسئولان به دلیل فشار جامعه در فرصت محدود اقدام به برگزاری جشنواره کنند.
وی افزود:جامعه ما هم اکنون تشنه موسیقی است و به یقین با برگزاری وسیع و باشکوه جشنواره نتایج مؤثري به وجود می اید.
رجب پور درباره مشکلات حوزه موسیقی گفت: ضرورت دارد كه مراكز حوزه فرهنگي و موسيقي و مسئولان اين عرصه زمينه را برای حضور باشکوه گروههای پاپ که در مقایسه با موسیقی زیر زمینی ریشه در موسیقی سنتی ما دارد،فراهم کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران