برنامه یاد بعضی نفرات
 
melodi
* من بيشتر سالهاي عمرم را از ايران دور بودم، بنابراين دوري از ايران متاسفانه برايم عادي‌تراست تا زندگي در آنجا. وضعيت زندگي‌ام هم مثل همه آدمهاي ديگر است. گاهي بالا و پايين دارد، گاهي تلخ و گاهي شيرين است. گاهي اتفاق خاصي نمي‌افتد و گاهي همه اتفاقها يكهو باهم مي‌افتند! اما روي‌هم‌رفته چون آدم خوش‌بيني هستم، سعي مي‌کنم هر کجا که هستم از شرايط و امکانات موجود بهترين استفاده ممکن را ببرم و شاد و قانع باشم.

* سال 87 سال بدي نبود. در اين سال هم مثل همه سالهاي ديگر عزيزاني به جمع ما اضافه شدند و عزيزاني از جمع ما رفتند که جاي آنها بسيار خالي است. اما روي هم رفته سال بدي نبوده و از فعاليتهاي هنري که در اين سال انجام داديم خيلي راضي هستم.

* به نظر مي‌رسد که سال 88 سال پرکاري براي گروه آبجيز باشد. قرار است اين سال با انتشار آلبوم جديدمان همراه با يک تور يک‌ماهه کنسرت‌هاي آبجيز در سوئد آغاز شود، و بعد هم کنسرت‌هاي بيشتري در اروپا و آمريکا در دست برنامه‌ريزي هستند که اميدوارم همه همانطوري که مي‌خواهيم تحقق پيدا کنند.

* از کارهايي که خيلي توجه من را به خودش جلب کرد و مي‌توانم بگويم مدتي به طور مستمر به آن گوش دادم آلبوم «خال پانک» از گروه 127 بود که هنوز هم از شنيدنش خسته نشده‌ام. آلبوم جديد گروه کيوسک هم به نظرم خيلي خوب و متفاوت بود و از شندينش لذت مي‌برم. اصولا انتظار مشخصي از کسي يا گروهي ندارم، تا اينکه يک‌دفعه کار فوق‌العاده‌اي از آن گروه بشنوم و از شنيدنش لذت ببرم.
منیع: نیسم هراز
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1388 - 23:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران