برنامه یاد بعضی نفرات
 
depp
انتشار رمان خوانندهٔ بزرگ فولک با ویرایش جانی دپ؛
چاپ رمانی از وودی گاتری با ویرایش جانی دپ

موسیقی ما - جانی دپ در تازه‌ترین فعالیت هنری‌اش کتاب «خانه زمین» نوشته وودی گاتری را ویرایش کرده و این کتاب قرار است در سال آینده میلادی منتشر شود.

به گزارش نیویورک تایمز، جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوود در تازه‌ترین اقدام خود به ویرایش کتاب روی آورده و کتاب وی در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. کتاب منتشر نشدهٔ «خانه‌ زمین» اثر وودی گاتری، خواننده فولکلور، توسط جانی دپ و داگلاس برینکلی ویرایش شده است. این کتاب در سال آینده از سوی یکی از ناشران بزرگ نیویورک منتشر خواهد شد.

گاتری این رمان را در سال 1947 نوشت و بنا به دلایلی تا به امروز منتشر نشده بود. داستان رمان وودی گاتری به خانواده‌ای تگزاسی می‌پردازد که در تلاش هستند تا آلونک خود را به خانه‌ای تبدیل کنند اما در این بین با بانک‌ها و کارخانه‌های چوب‌بری به جدال می‌پردازند.

برینکلی همکار جانی دپ در ویرایش این اثر گفت: «من یکی از طرفداران گاتری بودم اما از کتاب رمان او خبری نداشتم. اگر چه دو کتاب بیوگرافی بسیار عالی در مورد گاتر نوشته و منتشر شده‌اند اما در هیچ یک از این کتاب‌ها اشاره‌ای به رمان این موسیقی‌دان فولکلور نشده است.»

برینکلی با کمک بنیاد وودی گاتری و نورا، دختر گاتری، توانست به دست نوشته‌های این اثر دست یابد. این کتاب قرار است در حجمی نزدیک به 250 صفحه منتشر شود.

نکته قابل توجه در انتشار این اثر این است که جانی دپ در حالی به ویرایش این کتاب اقدام کرده که تاکنون هیچ اثری از وی منتشر نشده و این اولین رمانی است که با نام وی منتشر می‌شود.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چاپ رمانی از وودی گاتری با ویرایش جانی دپ | موسیقی ما