برنامه یاد بعضی نفرات
 
records
به مناسبت انتشار آلبوم تازهٔ بیانسه؛
گفت‌وگو با بیانسه (1)

موسیقی ما - ایزابل گونزالس ویتاکر، جواد رهبر: بیانسه نولز خیلی راحت در مورد هر چیزی حرف می‌زند؛ از کفش‌های مدل به مدلش گرفته تا آلبوم جدیدش که به زودی به بازار خواهد آمد. بیانسه دو فیلم جدید هم آماده اکران دارد که در اولی یعنی «صفحه‌های کادیلاک» نقش اِتا جیمز خواننده خوش‌صدای سبک آر اند بی را بازی می‌کند و حسابی هم آواز می‌خواند و در فیلم دوم به نام «خودخوری» حتی یک لحظه هم آواز نمی‌خواند چون این یکی تریلری خوف‌آور است. خودش هم بازی در چنین فیلمی را شروع فصلِ جدیدی در فعالیت‌های هنری‌اش به حساب می‌آورد. او از چنین فعالیت‌هایی خیلی برایمان حرف زد اما از ازدواجش با جی زی، غول موسیقی رپ، کلمه‌ای هم به زبان نیاورد. اما از شواهدی که در زندگی بیانسه به چشم می‌خورد به سادگی می‌شود به منظور این حرفش پی برد که حالا «زن جدیدی» شده است.

» موسیقی

بازی در نقش اِتا جیمز چقدر بر آلبوم جدیدت تاثیر گذاشته؟

اِتا خوانندهٔ بی‌باکی بود و هیچ وقت از این‌که حرف دلش را بزند، واهمه نداشت. از او یاد گرفتم که باید در زندگی گاهی هم کارهای مخاطره‌انگیز را بپذیرم و به قول خودمان ریسک کنم. این طوری بود که در ساخت آلبوم تازه‌ام از تجربه‌های جدیدم استفاده کردم و به قولی پخته‌تر از گذشته رفتار کردم.

پس در این آلبوم دیگر از ترانه‌هایی مثل «بازمانده» و «بی‌همتا» که در آن‌ها قدرت زن‌ها در برابر مشکلات مضمون اصلی قطعه بود، خبری نیست؟

ترانه‌هایی از این دست همیشه در برنامهٔ کاری من هستند. راستش احساس خوشایندی به آدم دست می دهد وقتی می‌بینی زن‌های بسیاری به واسطهٔ انرژی‌ای که از این ترانه‌ها گرفته‌اند، راحت‌تر با مردها رابطه برقرار می‌کنند و با جدایی‌ها آسان‌تر کنار می‌آیند. به نظر من ما زن‌ها باید دوش به دوش هم بایستیم و از یکدیگر بیاموزیم. همکاری و اتحاد بین زنان شعار من در زندگی است.

آیا خواننده‌های گروه کُر تو همه زن هستند؟

آره. به نظر من اصل قضیه این است که مثلا وقتی دختر جوانی کنسرت من و گروهم را می‌بیند، متوجه بشود که تمامی خوانندگان حاضر بر روی صحنه زن هستند و تازه گروه از نژادهای مختلف هم تشکیل شده. این طوری او هم انگیزه پیدا می‌کند تا به فعالیت بیشتر خودش ادامه بدهد.

» خانواده

در روز شکرگزاری در خانواده نولز چه خبر است؟

معمولا مادرم غذای مخصوص روز را می‌پزد اما حالا احساس می‌کنم که وقتش شده باشد من هم آشپزی در آن روز را شروع کنم. من خیلی غذا نمی‌پزم چون نمی‌خواهم کسی را شکنجه بکنم اما امسال شاید در روز شکرگزاری غذا بپزم.

و در آن روز بیشتر از همه بابت چه چیزی شکرگزاری می کنی؟

اعضای خانواده‌ام مهترین چیزی هستند که در این دنیا دارم. ما با هم بزرگ شده‌ایم و در کنار یکدیگر کار کرده‌ایم. مادرم در انجام هر کاری بهترین است و پدرم (متیو نولز که مدیر برنامه‌های بیانسه است) هم کارش فوق‌‌‌العاده است. البته طبیعی است که بین ما هم جروبحث پیش بیاید و حتی گاهی لازم باشد تنها باشیم اما هیچ چیزی در این دنیا بهتر از این نیست که کسی را داشته باشی که بتوانی به او عشق بورزی، اعتماد کنی و از دیدنش شاد بشوی.

عکس: از روی جلد ساندترک «کادیلاک رکوردز»

تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گفت‌وگو با بیانسه (1) | موسیقی ما