برنامه یاد بعضی نفرات
 
frank
توسط همسر فرانک سیناترا انجام می‌شود؛
زندگینامهٔ فرانک سیناترا منتشر می‌شود

موسیقی ما - فرانک سیناترا، هنرمند مشهور آمریکایی، به روایت همسرش در کتابی با عنوان «بانوی چشم آبی؛ زندگی من با فرانک» منتشر و روانه بازار کتاب جهان می‌شود.

به گزارش اِی‌بی‌سی نیوز، این اثر که به روایت باربارا سیناترا همسر این هنرمند آمریکایی به رشته تحریر در آمده در حقیقت حاوی جزئیاتی از روزهای زندگی فرانک سیناترا با همسرش محسوب می‌شود که بخش ناگفته‌ای از زندگی این هنرمند آمریکایی را برای هوادارانش به تصویر کشیده است.

علاقمندان به سرگذشت فرانک سیناترا در این کتاب درباره زندگی مشترک باربارا و فرانک اطلاعات جالبی را به دست خواهند آورد چرا که همسر سیناترا در این اثر از تمامی لحظاتی که با این هنرمند گذرانده و او را برای ادامه فعالیت‌هایش تشویق و ترغیب کرده سخن گفته است.

باربارا در این اثر حتی از یادداشت‌های بسیار کوتاهی که میان او و همسرش در طول روز رد و بدل می‌شده برای یادآوری خاطراتش و گردآوری آنها کمک گرفته و برخی از آنها را نیز در این کتاب در اختیار مخاطبان قرار داده است.

باربارا سیناترا در فصل‌های مختلف این اثر درباره وجوه مورد اهمیت سیناترا همچون پول، شهرت و قدرت صحبت کرده و حتی از بیماری‌ها و اختلالاتی که همسرش در روزهای پایانی عمرش داشت با مخاطبانش مباحثی را در میان گذاشته است.

فرانک سیناترا با نام فرانسیس البرت سناترا از جمله سرشناس‌ترین هنرمندان آمریکایی است که در حوزه موسیقی و بازیگری فعال بود. وی در سال 1998 در سن 84 سالگی درگذشت. سیناترا جوایز متعددی را در کارنامه ادبی خود دارد و به زودی زندگینامه وی با روایت همسر این هنرمند باربارا سیناترا منتشر و روانه بازار کتاب کشورهای انگلیسی‌زبان می‌شود.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زندگینامهٔ فرانک سیناترا منتشر می‌شود | موسیقی ما