برنامه یاد بعضی نفرات
 
takecare
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آلبوم آدل، تنها آلبوم 100 هزارتایی

موسیقی ما - آلبوم «21» با صدای آدل بریتانیایی برای ششمین هفته بطور غیرمتوالی صدرنشین پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته شد.

در هفته آرام پس از تعطیلات عید پاک درحالی «21» صدرنشین شد که هیچ آلبوم جدیدی وارد جدول 10 آلبوم پرفروش نشد و تنها آلبومی که بیش از 100 هزار نسخه فروش داشت همین «21» بود.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی آن اول مه بود 124 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت. بدین ترتیب مجموع فروش دومین آلبوم آدل در طی 10 هفته به یک میلیون و 400 هزار نسخه رسید.

بهترین عملکرد آلبومی جدید در این هفته متعلق به ششمین آلبوم گروه راک «Explosions in the Sky» (انفجارها در آسمان) به نام «مراقب باش، مراقب باش، مراقب باش» بود که با فروش 19 هزار نسخه در رتبه شانزدهم ایستاد.

فوفایترز که با آلبوم «روشنایی بیهوده» یک بار صدرنشین جدول شده بود یک پله در جدول بالا آمد و با فروش تنها 34 هزار نسخه دوم شد. «دیگر آه نکش» گروه مامفورد و پسران چهار پله در جدول صعود کرد و با فروش 32 هزار نسخه سوم شد.

«زن مرگبار» با صدای بریتنی اسپیرز نیز با یک پله ارتقاء و فروش 30 هزار نسخه چهارم شد. موسیقی متن «دهان لیمویی» محصول والت دیسنی با فروش 29 هزار و 600 نسخه یک پله سقوط کرد و پنجم شد.

«ش.ه.ر.ت.» با صدای کریس براون با سه پله صعود و فروش 28 هزار نسخه ششم شد و «گِلی تقدیم می‌کند: واربلرز» با پنج پله سقوط و فروش 27 هزار و 600 نسخه هفتم شد.

اختلاف فروش سه آلبوم دیگر تنها چندصد نسخه بود؛ «رویای نوجوانی» با صدای کتی پری با فرو 23 هزار و 800 نسخه و سه پله صعود هشتم شد. «Rolling Papers» با صدای ویز خلیفه سه پله تنزل پیدا کرد و با فروش 23 هزار و 600 نسخه نهم شد و رتبه دهم نیز به «خیلی زیبا، خب که چی» با فروش 23 هزار و 500 نسخه رسید که نسبت به هفته پیش دو پله در جدول پایین آمده بود.

مجموع فروش آلبوم در این هفته به پنج میلیون و 400 هزار نسخه رسید که نسبت به هفته گذشته 17 درصد پایین‌تر بود و نسبت به همین موقع سال 2010 دو درصد افت داشته است.

مجموع فروش امسال به 101 میلیون و 900 هزار دلار رسید که نسبت به همین موقع سال پیش دو درصد افت داشته است.

هفته آینده با به بازارآمدن آلبوم‌های جدید بیستی بویز و جنیفر لوپز احتمالا شاهد رقابت بیشتری خواهیم بود.

منبع: خبر آنلاین

عکس: کاور آلبوم «مراقب باش، مراقب باش، مراقب باش»

تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم آدل، تنها آلبوم 100 هزارتایی | موسیقی ما