برنامه یاد بعضی نفرات
 
spiderman
حواشی نمایش اسپایدرمن ادامه دارد؛
«اسپایدرمن» برای ششمین‌بار به تعویق افتاد

موسیقی ما - نمایش تئاتر موزیکال «اسپایدرمن» برای ششمین‌بار به تعویق افتاد.

پس از کنار گذاشته شدن کارگردان تئاتر موزیکال «اسپایدرمن»، دست‌اندرکاران این اثر اعلام کردند نمایش آن به صورت رسمی در تاریخ 14ژوئن (24 خردادماه) آغاز می‌شود.

نمایش این تئاتر 65 میلیون دلاری که قرار بود پانزدهم ماه مارس (24 اسفندماه) به‌ روی صحنه برود، برای ششمین بار عقب افتاده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، اواخر هفته‌ی گذشته اعلام شد «جولی تیمور» دیگر کارگردان این اثر نمایشی را بر عهده ندارد و گروهی خلاق و ماهر برای ایجاد تغییر و اصلاحات در «اسپایدرمن» انتخاب شدند.

یک منتقد تئاتر در روزنامه‌ی نیویورک تایمز درباره‌ی این اثر موزیکال نوشت: این اثر نه تنها گرانترین تئاتر موزیکال در «برادوی» است، بلکه جزو بدترین‌های آنها هم هست.

ساخت این تئاتر طی ماه‌های گذشته در زمینه‌های فنی دچار مشکل شده است. این تئاتر موزیکال شامل صحنه‌هایی است که میزان بالایی از تجهیزات و آمادگی فنی گروه فیلمسازی و بازیگری را طلب می‌کند.

«اسپایدرمن» در اولین پیش‌نمایش‌ها دچار مشکلات تکنیکی شد که چندین بار موجب به تعویق افتادن روز اکران آن شد. بسیاری از بازیگران در طول دوره‌ی پیش‌نمایش دچار آسیب دیدگی شدند؛‌ از آن جمله می‌توان به «ناتالی مندوزا» اشاره کرد که به دلیل جراحات وارده در تمرین، از ادامه‌ی بازی در این تئاتر بازماند.

منبع: ایسنا

تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اسپایدرمن» برای ششمین‌بار به تعویق افتاد | موسیقی ما