برنامه یاد بعضی نفرات
 
bruce
در منزل هم که خانم خانه، «رئیس» است؛
نصحیت‌های بروس اسپرینگستین به ناتان فالوویل

موسیقی ما - جواد رهبر: بروس اسپرینگستین می‌گوید فقط روی صحنه «رئیس» (لقب او The Boss است) است و وقتی که از صحنه پایین می‌آید٬ یک فرد عادی و در خانه هم که خانم خانه٬ رئیس است.

اسپرینگستین این حرف‌ها را در قالب درد دل به ناتان فالوویل٬ یکی از اعضای گروه «کینگز آو لئون» گفته است. وقتی اسپرینگستین در زادگاهش نیوجرسی برنامه داشته٬ ناتان فالوویل بعد از اجرا به پشت صحنه می‌رود تا با اسطورهٔ موسیقی راک آمریکا دیدار کند.

فالوویل دربارهٔ این ماجرا در مصاحبه‌ای به مجلهٔ‌ آنکات گفته: «همسرم جسی اهل نیوجرسی است. پدر و مادر او هم آمده بودند تا بروس را ببینند. وقتی بعد از اجرا رفتم پیش بروس٬ انتظار داشتم با آدمی روبه‌رو شوم که خودش را خیلی می‌گیرد. اما او خیلی راحت و عادی بود.»

اسپرینگستین دربارهٔ حفظ شهرت و محبوبیت در دنیای راک هم به فالوویل توصیه‌هایی کرده است: «خوشحالم می‌بینم که کارتان را خوب انجام می‌دهید. به نظر می‌رسد سرتان به کار خودتان است. همین طور ادامه بدهید. هیچ وقت هم یادتان نرود کی بودید و کی هستید. وقتی روی صحنه‌اید٬ انگار که در حال انجام کارتان هستید. از روی صحنه که پایین بیایید٬ کار شما تمام شده و دیگر یک آدم معمولی مثل بقیه هستید.»

ناتان فالوویل می‌گوید این حرف‌ها را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نصحیت‌های بروس اسپرینگستین به ناتان فالوویل | موسیقی ما