برنامه یاد بعضی نفرات
 
disturbed
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
گروه دیستربد در صدر ایستاد

موسیقی ما - گروه «دیستربد» که هفته گذشته در صدر جدول داغ‌ترین آهنگ‌ها بود این هفته با آلبوم «آسایشگاه» صدر جدول آلبوم‌های پرفروش را در دست گرفت. کمپانی گروه موسیقی وارنر در این هفته با قرار گرفتن سه آلبومش در جدول پرفروش‌ها هفته خوبی را پشت سر گذاشت.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش پنجم سپتامبر بود آلبوم «آسایشگاه» با فروش 180 هزار نسخه اول شد. این چهارمین آلبوم گروه «دیستربد» است که در هفته اول عرضه شدنش صدرنشین می‌شود. سه آلبوم دیگر «نابودنشدنی» در سال 2008، «ده هزار مشت» در سال 2005 و «ایمان» در سال 2002 هستند. گروه متالیکا و گروه دیو متیوز تنها گروه‌هایی هستند که تاکنون توانسته‌اند به این رکورد برسند.

سی و پنجمین گلچین کمپانی کپیتول از مجموعه «بله این را موسیقی می‌نامم» با فروش 105 هزار نسخه در جایگاه دوم ایستاد. این مجموعه گلچینی از بهترین آهنگ‌های تابستان سال 2010 و شامل آهنگ‌هایی از کتی پری، مایک پوسنر، جاستین بیبر، لیدی گاگا و بلک آید پیز است.

«بهبودی» به خوانندگی امینم جایگاه سوم خودش را با فروش 93 هزار نسخه حفظ کرده است و همچنان هفته‌ای حدود 100 هزار نسخه فروش دارد. مجموع فروش این آلبوم به دو میلیون و 400 هزار نسخه رسیده است.

«رویای جوانی» که هفته پیش درصدر جدول ایستاده بود این هفته با افت فاحش 54 درصدی و فروش 88 هزار نسخه چهارم شد. آلبوم «بازگشت به من» به خوانندگی فانتازیا سه پله سقوط داشت و با فروش 40 هزار نسخه، 66 درصد کمتر از هفته پیش پنجم شد.

لایف جنینگز خواننده سبک R&B با آلبوم «همچنان ایمان دارم» در هفته اول به بازار آمدنش با فروش 36 هزار نسخه ششم شد، جنینگز گفته است این آخرین آلبوم اوست.

گروه «گوگو دالز» پس از چهار سال با آلبوم «چیزی برای بقیه ما» با فروش 34 هزار نسخه هفتم شد. این آلبوم را کمپانی برادران وارنر منتشر کرده است.

آلبوم «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر باوجود رشد 11 درصدی یک پله سقوط کرد و هشتم شد. این آلبوم حدود شش ماه است که در میان 10 آلبوم پرفروش قرار دارد. تاکنون یک میلیون و 700 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفته است.

موسیقی متن فیلم تلویزیونی «Camp Rock 2» با رشد 58 درصدی فروش و صعود 13 پله‌ای نهم شد. فروش این آلبوم 28 هزار نسخه بود.

گروه «هارت» با آلبوم «ماشین قرمز مخملین» و فروش 27 هزار نسخه دهم شد. این آلبوم سیزدهمین آلبوم ان و نانسی ویلسون و اولین آلبوم آنها در شش سال اخیر است. این گروه پس از دو دهه بالاخره وارد جدول پرفروش‌ها شد.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دیستربد در صدر ایستاد | موسیقی ما