برنامه یاد بعضی نفرات
 
waters
در آستانه تور دیوار؛
راجر واترز علیه دیوید گیلمور

موسیقی ما - جواد رهبر: راجر واترز، خواننده و بیسیست گروه قدیمی پینک فلوید، در پاسخ به درخواست هواداران گروه برای دور هم جمع شدن اعضای باقی‌مانده‌ی آن،‌ انگشت اتهام را به سمت دیوید گیلمور بلند کرد.

واترز در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با آسوشیتد پرس گفت که او چند بار برای گرد هم آوردن گروه پینک فلوید کاملا آماده بوده، اما موفق به انجام این‌ کار نشده چون دیوید گیلمور هیچ علاقه‌ای به این موضوع نشان نداده است. واترز ماجرا را چنین شرح داده: «پس از اجرای لایو 8 بود که در حال و هوای ساخت قطعه‌های تازه و اجراهای متنوع دیگری بودم اما دیوید هیچ تمایلی به همکاری دوباره نشان نداد و همان اجرای مشترک‌مان دوباره به جدایی ختم شد.»

البته واترز در همین مصاحبه خبرهای خوشی درباره‌ی موزیکالِ دیوارِ پینک فلوید هم برای هواداران‌اش داشت: «روال کار خوب است. یک سالی می‌شود که دارم جسته و گریخته روی این موزیکال کار می‌کنم. خوبی کار این است که با لی هال، نویسنده‌ی انگلیسی همکاری می‌کنم که او در سرتاسر لندن شهرت خوبی دارد. هال نویسنده‌ی موزیکال بیلی الیوت است که یکی از موزیکال‌های محبوب این روزهاست.»

البته واترز فقط از همکاری با هال خرسند نیست؛ او حتی بخشی از موفقیت‌هایش را به رفتار همسر سابق‌اش مرتبط می‌داند، چون به قول خودش خروج ناگهانی او از زندگی واترز روزهای دشواری را برای او رقم زده که منشا خلق آلبوم دیوار شده است. واترزِ 66 ساله آن روزها را این طور شرح می‌دهد: «درباره‌ی این‌که در آن دوران چه بر من گذشته، داستان‌های بسیاری گفته‌اند. من در تمامی آن ‌سال‌ها لحظاتی آکنده از دل‌مردگی و روزهایی بی‌نهایت تیره و تار را پشت سر گذاشتم. وقتی همسر اول‌ام از پشت تلفن درخواست طلاق‌‌اش را مطرح کرد و از زندگی‌ام خارج شد، دنیایم ویران شد. مدتی همین طور به در و دیوار می‌خوردم.» البته رفتار او شباهتی به کارهایی که باب گلداف در فیلم سینمایی دیوار (ساخته آلن پارکر، 1983) انجام می‌دهد، نداشته: «البته هیچ‌گاه اتاق هتلی را به‌ هم نریختم یا تلویزیونی را از پنجره بیرون نینداختم. این مدل کارها را اعضای گروه لد زپلین انجام می‌دادند، که هر کجا که هستند، خدا نگه‌دارشان باد!» واترز در حال حاضر سرگرم برگزاری تور دیوار است.

تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود راجر واترز علیه دیوید گیلمور | موسیقی ما