برنامه یاد بعضی نفرات
 
lady
خبری از پروژه بازسازی شاهکار موزیکال جرج کیوکر؛
حضور کایرا نایتلی در «بانوی زیبای من» قطعی شد

موسیقی ما - کایرا نایتلی در نبرد ایفای نقش اصلی بازسازی فیلم سینمایی «بانوی زیبای من» بر اسکارلت جوهانسن پیروز شد. بازیگر 24 ساله بریتانیایی که بهترین بازی‌های خود را در «غرور و تعصب» و «تاوان» جو رایت ارائه داده، در تازه‌ترین نسخه سینمایی «بانوی زیبای من» به کارگردانی رایت به نقش الیزا دولیتل ظاهر خواهد شد. او این نقش را در مبارزه با جوهانسن بازیگر 25 ساله آمریکایی به دست آورد.

رقابت این دو بازیگر جوان و تحسین‌شده برای بازی در «بانوی زیبای من» از ماه اوت آغاز شده بود و حالا نایتلی می‌تواند پا جای پای ادری هپبرن بگذارد؛ بازیگری که سال 1964 در فیلم جرج کیوکر به نقش دختر گلفروش لندنی ظاهر شد و جالب اینکه همه بازیگران اصلی فیلم جز او برنده و نامزد اسکار شدند.

سر کامرون مکینتاش یکی از دو تهیه‌کننده «بانوی زیبای من» پیش‌تر گفته بود «من دو بازیگر جوان را برای بازی در نقش الیزا در نظر دارم؛ یکی آمریکایی و دیگری بریتانیایی. همه قطعا این بازیگران را می‌شناسند اما اجازه بدهید تا زمان مشخص شدن بازیگر نهایی نام آنها پنهان بماند.

کنورثی، دیگر تهیه‌کننده فیلم، هفته گذشته از انتخاب نهایی جو رایت به عنوان کارگردان پرده برداشت و نام نایتلی را اعلام کرد. اما تامپسن در حال نوشتن فیلمنامه است و دانیل کریگ ـ بازیگر بریتانیایی فیلم‌های جیمز باند در سال‌های اخیر ـ هم نامزد اصلی بازی در نقش پروفسور هنری هیگینز است، نقشی که رکس هریسن برای ایفای آن در فیلم اصلی اسکار برد.

«بانوی زیبای من» در سال 1964 براساس نمایشنامه‌ای از جرج برنارد شاو و کتابی از آلن جی لرنر با بودجه‌ای 17 میلیون دلاری تولید شد و در سال 1965، هشت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان را برد و در چهار رشته هم نامزد اسکار شد.

توضیح عکس: پوستر فیلم جرج کیوکر؛ «بانوی زیبای من»

منبع: مهر

تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور کایرا نایتلی در «بانوی زیبای من» قطعی شد | موسیقی ما