برنامه یاد بعضی نفرات
 
benjamin
اعلام برندگان جایزه جهانی موسیقی‌ متن فیلم؛
دسپلات جوایز موسیقی متن فیلم را به خانه برد

موسیقی ما - جواد رهبر: مراسم اختتامیه جایزه جهانی موسیقی فیلم در شهر گنت بلژیک برگزار شد و شنبه شب برندگان سرشناس آن جوایزشان را به خانه بردند.

مهم‌ترین جایزه این مراسم به الکساندر دسپلات فرانسوی رسید؛ دسپلات به خاطر ساخت موسیقی متن فیلم‌های سینمایی «مورد عجیب بنجامین باتن» و «کوکو پیش از شانل» و «عزیز» به عنوان آهنگساز برتر سال شناخته شد. دسپلات یک جایزه دیگر هم دریافت کرد؛ موسیقی متن «مورد عجیب بنجامین باتن» به عنوان بهترین موسیقی متن سال برگزیده شد.

جایزه کشف سال به نیکو مولی، آهنگساز آمریکایی، برای فیلم «کتاب‌خوان» رسید.

اِی. آر. رحمان هم جایزه بهترین ترانه سال را به خاطر ترانه «جی هو» از فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» به خود اختصاص داد که پیشتر به خاطر آن اسکار هم برده بود.

در همین مراسم از دستاوردهای یک عمر فعالیت هنری ماروین هملیش، آهنگساز آمریکایی، تقدیر شد. هلمیش کار خود را با ساخت موسیقی فیلم «شناگر» در سال 1968شروع کرد و امسال پس از دوری بلندمدتی از سینما، با ساخت موسیقی متن فیلم «خبرچین!» ساخته تازه استیون سودربرگ دوباره به صحنه آمده است.

موسیقی متن فیلم «گرگ‌ومیش» عنوان بهترین موسیقی متن برگزیده تماشاگران جشنواره را به خود اختصاص داد. ساخت موسیقی متن فیلم برعهده کارتر برول، آهنگساز امریکایی و همکار نزدیک برادران کوئن، بوده است.

تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دسپلات جوایز موسیقی متن فیلم را به خانه برد | موسیقی ما