برنامه یاد بعضی نفرات
 
pope
ورود رهبر مذهبی کاتولیک های جهان به عالم موسیقی؛
آوازهای پاپ بندیكت شانزدهم به بازار عرضه می شود

موسیقی ما - آوازهای پاپ بندیكت شانزدهم، رهبرمذهبی كاتولیك های جهان، در یك آلبوم موسیقی جمع آوری و به بازار داخلی ایتالیا و بین المللی عرضه می شود.

آلبوم موسیقی مذهبی با صدای پاپ بندیكت شانزدهم در لوح فشرده جمع آوری شده و قبل از كریسمس آینده وارد بازارخواهد شد و پیش بینی می شود كه از جمله پرفروش ترین آلبوم های موسیقی سال باشد.

در این لوح فشرده كه توسط شركت آمریكایی Records Geffen تهیه می شود، برای نخستین بار صدای پاپ رهبر مذهبی كاتولیك های جهان بر روی سی دی ضبط شده كه دارای دعا و مناجات خاص مسیحیان است كه به زبان های مختلف ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی و آلمانی خوانده می شود.

درآمد حاصله از این آلبوم موسیقی مذهبی با عنوان لاتین Mater Alma برای طرحهای آموزشی موسیقی مربوط به كودكان در سراسر جهان هزینه خواهد شد.

رهبر مذهبی كاتولیك های جهان در این آلبوم، آوازهایی درباره حضرت مریم می خواند و همچنین هشت قطعه دیگر موسیقی كلاسیك كه توسط Royal Philharmonic لندن نواخته می شود در این آلبوم گنجانده خواهد شد.

آوازهای پاپ از هم اكنون در كلیسای سان پیترو در واتیكان ضبط شده كه به همراه گروه نغمه سرایی آكادمی اركستر سمفونی شهر رم تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آوازهای پاپ بندیكت شانزدهم به بازار عرضه می شود | موسیقی ما