برنامه یاد بعضی نفرات
 
کابوس های آهنگین داینال شهرتی برای حماد
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
کابوس های آهنگین داینال شهرتی برای حماد
موسیقی ما- محمد عبدالهی: دانیال شهرتی که خود آلبوم مستقلی را با صدای خود در بازار موسیقی دارد، از همکاری در یک آلبوم پاپ در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده خبر داد.

شهرتی از تولید قطعات آهنگین آلبوم «کابوس» خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: آلبوم کابوس را در مرحله تولید و ساخت دارم و قرار است در اولین فرصت مناسب آن را روانه بازار موسیقی کنم.

وی افزود: حماد خواننده جوانی است که از صدای خوبی برخوردار است. به همین دلیل همکاری با ایشان را ترجیح دادم. ترانه‌های آلبوم کابوس رامیلاد تهرانی، بهادر ابراهیمی، نیلوفر لعل خو، عاطفه ابراهیم تبار و عرفان جهانگیر سروده ند تا در این همکاری سهمی داشته باشند.

وی همچنین گفت: علاوه بر اینکه من به عنوان آهنگساز درکابوس همکاری دارم دوستانی همچون بهادرابراهیمی، حمادیوسف ومیلادتهرانی نیز در کنارم حضور داشته و به آهنگسازی پرداخته اندو در زمینه تنظیم و میکس و مس‌تر نیز فقط خودم فعالیت کرده‌ام و تمامی این وظایف به عهده خودم بوده است. فقط تنظیم یکی از قطعات را دوست خوبمان نیما کامکار انجام داده است.

 شهرتی درخصوص همکاری دیگر دوستان خود در این آلبوم یادآور شد: در این آلبوم و در بحث ضبط آکوستیک دوستانی مثل بهنام حکیم (بوزوکی)، پیام تونی (ویلن و آلتو)، احسان نی زن (ویلن)، دانیال شهرتی (پیانو و ملودیون)، فیروز ویسانلو (گیتار و آکاردیون)، خشایار فکی (گیتار کلاسیک) حضور دارند.

وی افزود: این آلبوم قطعاتی شاد و اکتیو داشته و سبکهای ۶/۸ و هاوس و والس و اسلو را دارا می‌باشد. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه بوده وهم اکنون نیز در مرحله پایانی ضبط آن به سر می‌بریم. در حال حاضر یکی از قطعات را برای آشنایی مخاطبان با سبک و سیاق حماد یوسف تقدیم می‌کنیم که امیدواریم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد.

دانیال شهرتی در پایان گفت: تلاش من و دیگر عوامل آلبوم بر این بوده که قطعات به روز و مدرنی در این آلبوم استفاده کنیم تا مورد توجه واقع شود و مخاطبانی را به خود جلب کند که شنونده‌های واقعی موسیقی حرفه‌ای هستند. امیدوارم بتوانیم به این هدف دست یابیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کابوس های آهنگین داینال شهرتی برای حماد | موسیقی ما