برنامه یاد بعضی نفرات
 
شجریان: مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده‌اند
همایون شجریان ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در قزوین روی صحنه می‌رود:
شجریان: مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده‌اند
موسیقی ما - بهمن بابازاده: همایون شجریان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه سال جاری ساعت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین روی صحنه می‌رود. این خواننده که در روزهای گذشته اجراهای پر مخاطب و شلوغی را در شهرهای مختلف ایران از جمله رشت و اصفهان روی صحنه برده، پس از قطعی شدن زمان اجرای زنده‌اش در قزوین و ادامه تور کنسرت‌هایش در سراسر کشور، در گفتگو با «موسیقی ما» درباره این اجراهای زنده و برنامه‌هایش برای ادامه برنامه‌هایش سخن گفت.

همایون شجریان درباره فرق‌های که این اجرا‌ها در شهرهای مختلف ایران دارد و تلاشش برای دوری جستن از فضاهای تکراری گفت: ‌ «در تمام اجرا‌ها در شهرهای مختلف، یک حس خاص داشتیم. همه جا اشتیاق مردم را دیدیم و انرژی گرفتیم و واقعا خیلی از این استقبال و حسن توجه مردم، لذت بردیم. محبت مردم همواره شامل حال ما بوده و مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده‌اند. ما هم همه سعیمان را برای هر چه بهتر شدن برنامه‌ها یمان انجام داده‌ایم.»

این خواننده درباره توان سخت افزاری شهرستان‌ها برای برگزاری این قبیل اجرا‌ها نیز گفت: ‌ «از لحاظ برگزاری به هر حال هر شهر به میزان امکانات و تواناییشان سنگ تمام گذاشته‌اند تا همه چیز به بهترین شکل و بهترین کیفیت روی صحنه برود. خوشحالیم با کسانی کار کرده‌ایم که همه توانشان را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های اینچنینی خرج می‌کنند. همین دلگرمی هاست که باعث شده تور برنامه‌هایمان را به تمام نقاط ایران معطوف کنیم تا با همه مردم ایران دیداری تازه کرده باشیم.»

گفتنی ست کنسرت قزوین این خواننده به تهیه کنندگی «سعید رضا کیائی» از تهیه کننده‌های خوش نام موسیقی کشور برگزار می‌شود و برای این اجرا بهترین سیستم صوتی از پایتخت در نظر گرفته شده که به همراه چند دستگاه ال سی دی، سالن برگزاری برنامه بتواند بهترین کیفیت محتوایی را در روز اجرا برای حاضرین در بر داشته باشد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری ققنوس که مدیریت برنامه‌های همایون شجریان را بر عهده دارد درباره کم و کیف اجراهای این خواننده به «موسیقی ما» گفت: «همه تورهایی که داشتیم و در آن آقای شجریان روی صحنه آمده‌اند، خوشبختانه با استقبال مخاطبان رو به رو شده و همین استقبال تمدید‌های پی در پی را شامل شده است.

برنامه‌هایی را که برای یک سانس در نظر گرفته بودیم به چهار سانس تبدیل شدند که باعث خوشحالی ماست و از این اتفاق انرژی گرفته‌ایم.»

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند با شماره ۰۲۸۱۳۳۳۳۰۰۱ و ۰۹۱۹۵۹۹۴۰۶۰ تماس بگیرند.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

من واقعا شرمندم واقعا متاسفم که چنین هنرمندانی باید تو این سالن اجرا کنند، باعث خجالته، من به جای مسئولین از استاد همایون و گروهشون معذرت می‌خوام. وضعیت سالن ، صدابرداری، نورپردازی,... فاجعه بود.

الحق که هیچوقت قدر هنر و هنرمند را نمی‌‌دانیم!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شجریان: مردم در هر شرایطی ما را شرمنده خود کرده‌اند | موسیقی ما