برنامه یاد بعضی نفرات
 
شبی شاد را برای همه تدارک دیده ایم
گپی با «مهدی مدرس» به بهانه کنسرت 5 بهمن اش در تهران:
شبی شاد را برای همه تدارک دیده ایم
موسیقی ما – وحید لشکری: پس از دو ماه تعطیلی کنسرتهای پاپ اولین خبر اجرای زنده در تهران که در سایتها و رسانه هامنتشر شد، به خواننده ای کم حاشیه مربوط می شد که این روزها مشغول تولید آلبوم جدیدش است و حضور کمی در رسانه ها دارد.با مهدی مدرس درباره کنسرت جدید و دلایل لغو برنامه های قبلی اش گپ زده ایم که در ادامه می خوانید:

  • برای اجرای جدیدت چه برنامه هایی داری؟
سبک این برنامه به طور کل با سایر اجراهای من فرق دارد و سورپرایزهای ویژه و برنامه های بسیار جالبی را تدارک دیده ایم. همچنین اینترو و opening این برنامه نیز تفاوتهای زیادی با برنامه دیگر خواهد داشت.

  • تغییراتی در ارکستر خود بوجود آورده اید ؟
ارکستری که در این کنسرت همراه من است دستخوش تغییرات زیادی در چینش نفرات و سازبندی ها شده است . از بین 14 نوازنده ای که در این گروه حضور خواهند داشت اکثر افراد به تازگی به جمع ما اضافه شده اند و سازهای جدیدی نظیر سازهای بادی را نیز در اجرا تلفیق کرده ایم و وحید بهروان نیز رهبر ارکستر است که از تحصیلکرده های موسیقی و استاد دانشگاه می باشد.

  • و دلیل این تغییرات در گروهت چه بوده؟
گروه قبلی من هم بسیار خوب و حرفه ای بودند اما به دلیل تداخل برنامه های محسن افشار و زمان کمی که تا اجرا داشتیم تصمیم گرفتیم با گروه جدید تمرینات را آغاز کنیم.

  • کنداکتور برنامه ات مشخص شده ؟
همان طور که گفتم اینترو این برنامه تفاوتهای زیادی خواهد داشت. قطعات پرخاطره قدیمی نظیر « لیلا » ، «خوابم نمیبره » از آلبوم «خاص» و تلفیقی از قطعات آلبوم « مدرس شمال » و تک آهنگهای جدیدم که در چند وقت اخیر منتشر شده است را برای اجرا مدّنظر داریم.

  • علت لغو کنسرت قبلی شما که قرار بود مهرماه در سالن میلاد برگزار شود ، چه بود ؟
پس از مدتها دوندگی همه مجوزهای لازم اخذ و کارهای تبلیغاتی برای آن کنسرت انجام شده بود و درست زمانی که می خواستیم بلیط فروشی را شروع کنیم از طرف مسئولین سالن میلاد با من تماس گرفته شد و خواستند که به دلیل برنامه های پس از اجلاس سران عدم تعهد و اینکه یک نهاد دولتی درخواست رزرو سالن برای این برنامه ها را داشت ، اجرایم را از ششم به روز هفتم مهر موکول کنم و به من قول دادند که برای دریافت مجوزهای جدید کمکم خواهند کرد.تمامی پروسه های دریافت مجوز از ارشاد و اماکن و ... مجددا تکرار شد ولی ما دیدیم که تنها سه روز به موعد برنامه باقیست به همین دلیل کلا آن برنامه را لغو کردیم.

  • اتفاقات لغو آن کنسرت به همین جا ختم شد؟
ما شکایت کردیم و هنوز پیگیر مسائل آن هستیم.

  • چرا سالن اریکه ایرانیان را انتخاب کردید ؟
اریکه در حقیقت خانه خودمان است و از آن خاطرات زیادی داریم. یکی از دلایل انتخاب اریکه ایرانیان برنامه های موفق گذشته ما در این سالن بود.

  • از آلبوم جدید چه خبر و آیا تا پایان امسال روانه بازار خواهد شد ؟
در آلبوم جدید هم سورپرایزهای زیادی وجود دارد و با حساسیت زیاد مشغول تهیه آن هستیم . می خواهیم یک کار بسیار خوب را به مخاطبان ارائه کنیم و به همین جهت تا پایان امسال مجوز تک آهنگهای دیگری را نیز خواهیم گرفت تا منتشر شوند و اگر خدا بخواهد صد در صد آلبوم جدیدم در شش ماهه اول سال 92 به بازار عرضه خواهد شد.

  • تا پایان سال 91 برنامه ای برای اجرا در تهران و سایر شهرستانها دارید؟
به دلیل استقبال خوبی که تا این لحظه از کنسرت پنجم بهمن شده است این برنامه قطعا در اسفندماه نیز تکرار خواهد شد و مجوزهای لازم برای اجرای آینده در کرج را نیز اخذ کرده ایم و در فروردین یا اردیبهشت سال آینده هم در رشت برنامه خواهیم داشت.

  • حرفی مانده؟
با مدیر برنامه هایم « افشین مقدم » تیم بسیار خوبی را تشکیل داده ایم و همینجا از زحمات و همراهی ایشان بسیار تشکر میکنم و اینکه این روزها در تهران دوستان زیادی کنسرتهای خود را روی صحنه می برند اما ما تمام تلاشمان را می کنیم بتوانیم برای عزیزانی که به این کنسرت می آیند پس از ماههای عزاداری لحظات خوب و خوشی را رقم بزنیم.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شبی شاد را برای همه تدارک دیده ایم | موسیقی ما