برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور ستاره‌های پاپ در برنامه‌های ویژه «شب یلدا»
رابطه تلوبزیون با موسیقی پاپ خوب شد
حضور ستاره‌های پاپ در برنامه‌های ویژه «شب یلدا»
موسیقی ما - بهمن بابازاده: صدا و سیما معمولا در مناسبت‌های خاص برنامه‌های پر رنگ و لعابی در ساعات پربیننده‌اش روانه آنتن می‌کند. شب یلدا هم بهانه‌ای بود برای همین اتفاق و ماراتون نفسگیر شبکه‌های مختلف سیما برای بهتر پر کردن شب یلدای مردم. پنجشنبه شب، شبکه‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌های پر ستاره‌شان را همزمان با شب یلدا روی آنتن فرستادند. در این بین برنامه احسان علیخانی در شبکه ۳ و رادیو ۷ در شبکه‌آموزش، بیش از بقیه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و توانست مخاطب بیشتری را به خود جلب کند. برنامه‌هایی که اتفاقا با ستاره‌های موسیقی، رنگ و آب بیشتری پیدا کرده بودند. حضور ستاره‌های موسیقی در این برنامه‌ها باعث شد شور و حال وصف ناپذیری در شبکه‌های اجتماعی و fan page‌های چهره‌های پاپ به پا شود تا آشتی تاریخی صدا و سیما با موسیقی در شب یلدا اتفاق بیفتد.

احسان علیخانی باز هم با دستی پر روی آنتن رفته بود و علاوه بر سو‍ژه‌های اجتماعی پر هیجان، بابک جهانبخش و مهدی یراحی را به برنامه‌اش آورده بود. جهانبخش در این برنامه و به صورت زنده بخش‌هایی از پرطرفدار‌ترین قطعه‌اش «دوست دارم» را بصورت زنده اجرا کرد و مهدی یراحی نیز قطعه «هر جای دنیایی» را اجرا خواند. ویدئو کلیپ «تابوت خالی» نیز با صدای یراحی از این برنامه پخش شد تا مثل اکثر برنامه‌هایی که احسان علیخانی در راس آن قرار دارد، مهدی یراحی بیشترین تایم آنتن را در اختیار داشته باشد.

  • «زمستون» در شبکه آموزش
در شبکه آموزش هم منصور ضابطیان با دستی پر به دیدار بیننده‌هایش امده بود. مسعود امامی و کیان مقدم مهمانان حضوری این برنامه بودند و در این بین قطعه «موی سپید» گلپا نیز پخش شد تا همه بینندگان این برنامه لحظات نوستال‍ژیکی را تجربه کنند. از دیگر بخش‌های پر هیجان این برنامه بازخوانی قطعه پر طرفدار «زمستون» افشین مقدم بود که توسط برزو ارجمند اجرا شد. امیر کهکشان، فرزاد دومه و محسن نشاسته گر از دیگر خواننده‌هایی بودند که در این برنامه به اجرای برنامه پرداختند.

  • افتخاری در شبکه دو
در این بین علیرضا افتخاری مه‌مان ویژه برنامه شبکه دو بود که در ان چند قطعه از آثار قدیمی خود را به اجرا در آورد. شبکه دو بیشتر چهره‌های حاضر در ویژه برنامه شب یلدا را از بین اهالی سینما و تلویزیون دعوت کرده بود. در این بین جمله تاریخی افتحاری روی آنتن زنده برنامه شاید مهم‌ترین اتفاق حضور او در تلوییون را رقم زد: «امیدوارم به یمن این شب عزیز دیگر مجبور نباشیم ساز را پشت دکور برنامه قایم کنیم!»

  • چاووشی و یگانه نیامدند
در سالهای اخیر تعداد محدودی از خواننده‌ها و چهره‌های پاپ فرصت حضور در رسانه ملی را کسب کرده‌اند و معمولا تعداد خاصی در این برنامه‌ها حاضر می‌شوند. این اتفاق در حالی است که در بحران نداشتن رسانه تصویری برای موسیقی، حضوری هر چند کوتاه در این برنامه‌ها برای همه چهره‌های موسیقی می‌تواند غنیمتی گران بها به شمار بیاید. در برخی سایت‌ها اخباری مبنی بر حضور محسن یگانه و محسن چاوشی در برنامه‌های رادیویی در شب یلدا منتشر شده یود که این اتفاق نیفتاد تا هواداران این دو خواننده که برای شنیدن صدای خواننده مورد علاقه‌شان برنامه‌ها را دنبال می‌کردند، به آرزویشان نرسند.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

حضور بابک جهانبخش در برنامه شب یلدا بی نظیر بود و آهنگ من و بارون و دوست دارم را به زیبایی هر چه تمام به صورت زنده اجرا کرد . حتی پیرمرد 93 ساله هم که مهمان برنامه بود گفت شبا تا وقتی آهنگ دوست دارم بابک رو گوش نکنم نمیخوابم . سلطان احساس فقط بابک جهانبخش
ممنون موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مهدی مقدم و سعید سام و گروه رستاک هم توی رادیو فصلی بودن،

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

درود بر علیرضا افتخاری

جمعه 11 مرداد 1392 - 18:30

بابک جهانبخش همیشه عالیه*

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور ستاره‌های پاپ در برنامه‌های ویژه «شب یلدا» | موسیقی ما