برنامه یاد بعضی نفرات
 
هر موزیسین سفیر هنری ایران در خارج از مرزهاست
کیوان ساکت در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
هر موزیسین سفیر هنری ایران در خارج از مرزهاست
موسیقی ما-لی لا رضایی: کیوان ساکت با بیان اینکه هر هنرمند ایرانی بخصوص موزیسین ایرانی می‌تواند به عنوان سفیر هنری ایران به شناساندن هنر ایرانی در کشورهای جهان اقدام کند، گفت: از آنجایی که روزبه روز موسیقی ایرانی جایگاه خود را در میان ملیت‌ها و قومیتهای مختلف دنیا بهتر از همیشه کسب می‌کند، هر یک از ما می‌توانیم به رشد و ترقی اینجایگاه کمک قابل توجهی کنیم و در درواقع سفیر حفظ و اشاعه هنر ایرانی در اقصی نقاط دنیا باشیم.

این نوازنده و آهنگساز سنتی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر من هر از گاهی به خارج از کشور می‌روم و اجرای برنامه می‌کنم، به این دلیل است که قصد دارم موسیقی ایران را به جهانیان بشناسانم. در راستای این برنامه در هر سفری که اجرای برنامه دارم به برگزاری مس‌تر کلاس و ورک شاپ اقدام می‌کنم.

ساکت در ادامه درباره دیگر فعالیتهای خود گفت: جلد جدید کتاب بیایید تارو سه تار بنوازیم نیز به زودی وارد مرحله چاپ و انتشار خواهد شد و به دست مخاطبان خود خواهد رسید. همچنین قرار است بعداز ماه محرم و صفر آلبوم «دره گرگ‌ها» را با صدای سینا سرلک و آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی خودم روانه بازار موسیقی خواهم کرد. تمامی اشعار این آلبوم که اشعاری سپید است توسط مهندس هرمز شریفی سروده شده است که محتوایی بسیار متفاوت و به روز دارد.

وی درباره انتشار کتاب خود گفت: کتاب بیایید تار و سه تار بنوازیم در حال حاضر در دوجلد منتشر شده و طی یک سال تا این لحظه به چاپ ششم خود رسیده است. چنین چیزی نشان دهنده این است که مردم از موسیقی و هرچیزی که متبط با آن باشد و د ‌‌نهایت با هنر رابطه خوبی دارند و به دنبال درک و فهم هرچه بیشت و بهتر آن هستند.

کیوان ساکت در پاسخ به اینکه آیا این برنامه‌ها و مس‌تر کلاس‌ها می‌توان گزینه مناسبی برای اشاعه موسیقی ایران در جهان باشد، گفت: حتما می‌تواند مثمر ثمر باشد بخصوص که طی این اواخر اتفاقات خوبی برای آن افتاده و نسبت به گذشته بیشتر مطرح شده است و خیلی‌ها آن را می‌شناسند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هر موزیسین سفیر هنری ایران در خارج از مرزهاست | موسیقی ما