برنامه یاد بعضی نفرات
 
خلق را تقلیدشان بر باد داد
مهرداد نصرتی در آسیب‌شناسی موسیقی کنونی:
خلق را تقلیدشان بر باد داد
موسیقی ما- لی لا رضایی: آهنگساز برنامه معروف و دوست داشتنی کودکان عمو پورنگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی ما ضمن بیان این مطلب که مدتی است عطای موسیقی را به لقایش ترجیح داده است، گفت: قبل از هر چیزی ترانه‌ها و آهنگهای خودم هستند که برایم در اولویت هستند و بیشترین تاکیدم بر روی آلبوم خودم است. اما متاسفانه تا این لحظه هنوز موفق به انتشار آلبومم و رساندن آن به دست مخاطب نشده‌ام.

مهرداد نصرتی ادامه داد: با عدم موفقیت در انتشار آلبومم سرخورده شده‌ام. چرا که نه با تهیه کننده در اجرا و انتشار آلبوم به نتیجه خوبی رسیدم و نه خود به تنهایی توانستم نسبت به انتشار آن اقدام کنم. به همین دلیل انتشار و پخش آن را زمان مناسب تری موکئل کردم و به دنبال بهترین زمان برای انتشار آن هستم.

وی تاکید کرد: دلیل اینکه برای انتشار آلبوم به نتیجه نرسیدم و دوستان دیگر نیز وضعیتی کاملا مشابه دارند این است که الگوی درستی وجود ندارد که با تکیه بر آن بتوان به کار در زمینه موسیقی ادامه داد. با توجه به اینکه در موسیقی مسایل بسیاری وجود دارد، هماهنگ کردن تمامی اجزا با یکدیگر، کار بسیار سختی است. همه دارند از روی دست یکدیگر تقلید می‌کنند و بنابر این همه چیز شبیه به هم شده است و نمی‌توان آن‌ها را از یکدیگر تشخیص داد.

نصرتی خاطر نشان کرد: بسیار جالب است که هر که از جامعه و نیز از زندگی روزمره خسته می‌شود، به آهنگسازی و خوانندگی واد می‌شود تا بتواند مطرح شده و به جایی برسد و این اوضاع زمانی بد‌تر می‌شود که هر کس بتواند یک تراک همه گیر روانه بازار کند، و مردم از آن استقبال کنند، همه با تقلید از او آهنگهایی شبیه آن اجرا می‌کنند به امید اینکه موفقیت او را به دست آورند. غافل از اینکه موفقیت همیشه از آن یک نفر است که شروع کننده بوده نه برای همه پیروی کنندگان! بعداز یک آهنگ همه گیر از آن آهنگ چیزی حدود ۲۰-۳۰ تا بیرون می‌آید ولی کسی حتی آن‌ها را نمی‌شنود. به همین دلیل است که معتقدم خلق را تقلیدشان بر باد داد.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می‌کنم هر کس خودش باشد و راه خودش را برود و مسیری که متعلق به خودش است را دنبال کند تا بتواند در تمامی زمینه‌ها از همه پیشی گرفته و موفق شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

آقای نصرتی بجز آهنگسازی عمو پورنگ هیچ سابقه هنری دیگه ای نداشتن که توی نخستین خط این مطلب عنوان بشه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

دقیقا,خلق را تقلیدشان بر باد داد!
مرسی آقای نصرتی.خیلی جالب بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

mr frank aghaye haminghad az aghaye nosrati begam ke dalile aslie moafaghiate zende yad abdollahi ishun budan
dar zemn tracke NEMIDUNAM e ehsan ro ham az yad nabarim ke mega hit shod

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خلق را تقلیدشان بر باد داد | موسیقی ما