برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره ها کنسرت روزبه را نورباران کردند
گزارش كنسرت «روزبه نعمت الهي»
ستاره ها کنسرت روزبه را نورباران کردند
موسيقي ما – بهمن بابازاده: كنسرت روزبه نعمت الهي به تهيه كنندگي مهناز افشار يكي از خبرهايي بود كه در هفته هاي گذشته سر و صداي زيادي به پا كرد. همين خبر كافي بود تا خيلي ها براي رونمايي از اين اتفاق جالب لحظه شماري كنند. سرانجام انتظارها به سر رسيد و اين كنسرت پر حاشيه به تهيه كنندگي خانم بازيگر برگزار شد. گزارش آخرين اجراي روزبه نعمت الهي در سالن برج ميلاد را مي خوانيد.

  • همه چيز تحت تاثير مهناز افشار
پيش از شروع كنسرت كليپ هايي از اجراهاي تمريني گروه پخش مي شود. نوازندگان مي نوازند و روزبه در فريم هاي مختلف در حال خواندن است اما در اين بين پخش تصاويري از مهناز افشار كه بيننده تمرينات گروه است، جالب به نظر مي رسد. بعد از پايان كليپ اسامي عوامل برگزار كننده كنسرت و نوازندگان مثل تيتراژ فيلم روي صفحه نقش مي بندد. باز هم نام مهناز افشار بزرگ تر از بقيه است و در پايان تيتراژ توجهات را به خودش جلب مي كند. حتي در پايان متن خير مقدمي كه براي ميهمانان در نظر گرفته شده، نام مهناز افشار در كنار روزبه نعمت الهي به چشم مي خورد.

  • سپيد پوشان فانوس به دست در opening
با شروع كنسرت، دختر و پسرهايي سپيد پوش و فانوس به دست از بين جمعيت عبور مي كنند و بعد از رسيدن به استيج فانوس ها را روي صحنه مي گذارند و از سالن خارج مي شوند. سوسوي فانوس ها در فضاي تاريك سالن، منظره اي رويايي ايجاد مي كنند. اين اقدام در نوع خودش جالب است و با استقبال تماشاچيان رو به رو مي شود.

  • ايران با اجراي دستان گويا
آهنگ ايران يكي از پر طرفدارترين قطعات روزبه نعمت الهي است. با شروع اين آهنگ كل سالن به وجد مي آيد. همزمان با خواندن روزبه تعدادي از هنرمندان ناشنوا با لباس هاي محلي كه نمايانگر همه اقوام ايران است روي صحنه مي آيند. آنها روزبه را در اجراي اين آهنگ همراهي مي كنند و از استيج خارج مي شوند. اعضاي گروه «دستان گويا» روي لباس هايشان جليقه هاي مربوط به هلال اهمر را هم پوشيده اند.

  • ميلاد در قرق ستاره ها
اولين چيزي كه در مورد كنسرت روزبه نعمت الهي به چشم مي آيد؛ پر هزينه بودن آن است. معرفي ستاره ها هم اين مسئله را تاييد مي كند. اسامي مهمانان ويژه اين كنسرت در چند مقطع اعلام مي شود.سياوش طهمورث، رامبد جوان، سحر دولتشاهي، صابر ابر، علي قربان زاده، شهرام شكوهي، شيلا خداداد، محمدرضا غفاري، رضا يزداني، سامان مقدم، علي معلم و حامد بهداد با موهاي يكدست سفيد كه حاصل گريم آخرين فيلمش است، مهماناني هستند كه به دعوت روزبه نعمت الهي به ميلاد آمده اند. اما اعلام نام يك نفر سالن را منفجر مي كند! انوشيروان روحاني كسي است كه مردم او را به صورت ايستاده تشويق مي كنند. خود روزبه هم در زمان معرفي او اعتراف كرد كه دست و پايش مي لرزند!

  • ياشاسين آذربايجان
طبق اعلام روزبه نعمت الهي، اين كنسرت در حمايت از آسيب ديدگان حوادث غير مترقبه به خصوص زلزله زدگان آذربايجان برگزار شده است. او به همين دليل در سراسر كنسرت،چندين بار جمله «ياشاسين آذربايجان» را تكرار مي كند تا آذري هاي سالن از شنيدن اين جمله حسابي به وجد بيايند.

  • پيراهن كاپيتان هاي سرخابي فروخته شد
در اواسط برنامه روزبه نعمت الهي از سه اتفاق در اين كنسرت خبر مي دهد. اولين اتفاق فروش پيراهن علي كريمي كاپيتان پرسپوليس به نفع زلزله زده هاست. در ادامه پيراهن كاپيتان آبي ها، مهدي رحمتي هم براي فروش معرفي مي شود.

  • آنتراك بي نظم و عجيب و غريب
اواخر پارت اول كنسرت روزبه نعمت الهي بعد از مكثي نسبتا طولاني و مشورت با نوازندگانش از يك تصميم خبرمي دهد. او به تماشاچيان مي گويد:«همين الان تصميم گرفتيم كه قطعه گل ياس را برايتان اجرا كنيم!» اين تصميم ناگهاني و پچ پچ هاي روي استيج براي حاضرين در سالن عجيب است. روزبه از حضار مي خواهد كمي تحمل كنند تا امكانات براي اجراي اين آهنگ مهيا شود. او به شكل ناگهاني از صحنه خارج مي شود و چند نفر صندلي به دست روي استيج مي آيند. نوازندگان شروع به نواختن مي كنند اما روزبه هنوز روي صحنه نيامده. بعد از چند لحظه او با گيتارش وارد استيج مي شود و همان وسط روي صندلي مي نشيند.در پايان اين آهنگ روزبه با عجله از اولين اتفاق برنامه اش كه همان فروش پيراهن علي كريمي است خبر مي دهد. اما معلوم نيست چه اتفاقي مي افتد كه او پيراهن را همان جا روي صندلي رها مي كند و دوباره از استيج خارج مي شود. بدون اينكه نعمت الهي از رسيدن زمان آنتراك خبر دهد، خروج مهمانان ويژه از سالن براي پذيرايي نشان مي دهد كه زمان آنتراك رسيده! در اين لحظات محمد رضا طباطبايي درامر گروه، به صورت كاملا بداهه و بدون توجه به نت از روي مدل دست زدن مردم شروع به نواختن مي كند تا اوضاع كمي جمع و جور شود. با شروع مجدد كنسرت هم هنوز خيلي از ميهمانان سر جاهايشان مستقر نشده بودندو اواسط آهنگ يكي يكي به سالن بر مي گردند.

  • تشكر ويژه از مهناز افشار
با نزديك شدن به لحظات پاياني برنامه، روزبه نعمت الهي از زحمات كسي تشكر مي كند كه از روزهاي قبل از برگزراي كنسرت در كنارش بوده و به او كمك كرده. او كسي نيست جز مهناز افشار! افشار جلوي استيج مي آيد و با دست تكان دادن جواب تشويق هاي حاضرين در سالن برج ميلاد را مي دهد و از روزبه تشكر مي كند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

مگه بازیگرا برای کنسرت اومدن پول میگیرن؟
چون نوشتید کنسرت پرهزینه ای بود و حضور ستاره ها تاییدش میکنه.جدا این سوال برام پیش اومد که واقعا پول میگیرن؟
من خودم اخیرا یکی از همین کنسرت هارو رفتم فقط 45هزار تومن بلیط خریدم دیگه رفت وبرگشت وهزینه های دیگه رو حساب نمیکنم.البته پشیمون نیستم چون ماها هم دوست داریم که از موسیقی خوب حمایت کنیم و هم ازش لذت ببریم.اما واقعا بی انصافیه که کسی بیاد و تازه برای لذت بردن خودش پول بگیره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

خیلی گزارش خوب و جالبی بود ممنون از بهمن بابازاده عزیز و عکسها نیز بسیار زیبا بود تشکر ویژه از سعید عبداللهی عزیز همیشه حرف اول رو میزنی . و ممنون از روزبه و مهناز عزیز بخاطر این کار ارزشمند . همگی خسته نباشید .
ممنون موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

از مهمونای ویژه دعوت شد؟؟؟؟مگه مهمونای ویژه رو دعوت میکنن که برن؟؟؟؟خودشدن نمیرن مگع؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

زنده باد یغمای همیشه خوب!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره ها کنسرت روزبه را نورباران کردند | موسیقی ما