برنامه یاد بعضی نفرات
 
کامنت متعلق به زمان و مکان مشخصی نیست
اعضای گروه موسیقی کامنت در گفتگو با سایت موسیقی ما:
کامنت متعلق به زمان و مکان مشخصی نیست
موسیقی ما - لی لا رضایی: گروه جوان کامنت که طی چندین کنسرت اخیر خود نشان داد که حرفهای بسیاری برای گفتن دارد، و با وجود قدمت کمی که دارد، توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود کند، هم اکنون در تدارک یک آلبوم جدید برای حضور پررنگ‌تر خود در بازار موسیقی ایران است.

کیان که از اعضای این گروه است به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: استقبال از کنسرتهای گروه کامنت تا کنون بسیار خوب و موفقیت آمیز بوده است به طوری که در اجرای اول بلیت‌هایمان طی یک ساعت به فروش رفت و مجبور شدیم یک سئانس دیگر اضافه کنیم.

وی درخصوص دلیل این استقبال از این گروه و این موسیقی گفت: دلیل استقبال از این گروه این است که کمبود چنین چیزی در ایران مشهود است ومردم این جنس از موزیک را کمتر شنیده‌اند. دلیل دیگر نیز متفاوت بودن آن با انواع موسیقی‌هایی است که این روز‌ها رایج شده است. قطعات این گروه با اشعار اجتماعی خود برای مخاطب ملموس‌تر است. و توانسته ارتباط خوبی با آن‌ها بر قرار کند.

نیما رمضان یکی دیگر از اعضای این گروه هم ادامه داد: درک چنین اشعاری به کمک این موسیقی برای نسل جدید بالاست به طوری که همه درگیر آن می‌شوند. چرا که داستان این قطعات یک داستان شخصی نیست و می‌تواند هر کسی از هر جامعه‌ای با هر روحیاتی را در بر بگیرد.

کیان افزود: کلا وابستگی‌ها و تعلقات یک انسان را در مواجهه با روزمرگی نشان می‌دهد و به همین دلیل می‌تواند از هر جغرافیا و از هرقشری مخاطب داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موسیقی گروه کامنت زمان و مکان مشخصی ندارد. ضمن اینکه سعی داریم محدودیتهای مخاطب را نیز از آن کسر کنیم و چنین چیزی با پرداختن به این نوع موسیقی به زبانهای دیگر را می‌طلبد. شاید به زودی به چنین کاری اقدام کنیم و در راستای چارچوب و قوانین موجود در موسیقی ادامه دهیم ولی فعلا بهترین چیز برای مخاطب ایرانی زبان فارسی است که از آن استفاده کرده‌ایم. امیدواریم که بتوانیم به افداف قانونمند خود برسیم
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 24 اسفند 1392 - 16:10

این گروه فوق العادس...ان شاءالله هر چه زودتر آلبومش منتشر شه،بی صبرانه منتظرم...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامنت متعلق به زمان و مکان مشخصی نیست | موسیقی ما