برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری امین بامشاد با حمید عسکری، مازیار فلاحی
در گفت و گو با موسیقی ما مطرح شد؛
همکاری امین بامشاد با حمید عسکری، مازیار فلاحی
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: امین بامشاد ترانه سرای با سابقه کشور که همکاری با هنرمندانی چون فرزاد فرزین، حمید عسکری، امین رستمی و... را تجربه کرده است، درگفت و گویی با موسیقی ما در خصوص تازه ترین فعالیت هایش توضیح داد.

بامشاد گفت: «در آلبوم بانو که به زودی توسط آوای هنر منتشر خواهد شد، ترانه ای برای حمید عسکری سروده ام که با صدا و ملودی او و تنظیم امید حجت آن را خواهید شنید. همچنین در آلبوم جدید رضا رویگری که در آستانه ی انتشار قرار دارد، یک ترانه دارم که آهنگسازی و تنظیم آن قطعه نیز توسط حمید عسکری و امید حجت انجام شده است. یک ترانه هم در آلبوم «لحظه های بی هوا»ی میثم مروستی داشته ام که اخیراً منتشر شده است»

این ترانه سرا که در آلبوم «قلب یخی» مازیار فلاحی چند ترانه را سروده بود، در خصوص همکاری های جدیدش با این خواننده محبوب اظهار داشت: «تیتراژ سری جدید مجموعه قلب یخی، همکاری جدید من و مازیار فلاحی است که تا احتمالاً یک ماه دیگر منتشر می شود. همچنین در آلبوم جدید مازیار هم ترانه خواهم داشت».

وی افزود: «در آلبوم «تو که نباشی» ایمان نبی زاده هم چند ترانه دارم. ایمان خواننده ی خوبی است که از همکاری با او راضی هستم و نسبت به آلبومش خوشبین هستم. آلبوم او مجوزهای لازم را اخذ کرده و احتمالاً 25 مهرماه روانه ی بازار خواهد شد. در این اثر 4 ترانه توسط من و 4 ترانه توسط آقای عبدالجبار کاکایی سروده شده است. پدرام کشتکار، مهران خلیلی، عباس بنازاده و حسین سالاری مقدم از جمله موزیسین های این آلبوم هستند.»

این ترانه سرا در خصوص ارتباط محدودش با رسانه ها گفت: «آثار مختلفی از من شنیده شده اند که شاید خیلیها آنها را به اسم من نشناسند. همیشه تمایل داشته ام که ترانه هایم مورد توجه واقع شوند، نه اینکه با حاشیه سازی و جار و جنجال سعی در جلب توجه داشته باشم. از این رو زیاد در رسانه ها حضور پررنگی نداشته ام، اما گویا این روش اشتباه است... گاهی مسائلی پیش آمده و من با توجه به ملاحظاتی کوتاه آمده ام اما این به ضررم تمام شده است. تلاش می کنم در آینده این طور نباشم».

امین بامشاد پیش از این با فرزاد فرزین، حمید عسکری، مازیار فلاحی، امین رستمی، امیر یگانه، فرهاد جواهر کلام، نادر مسچی، شاهد صادقپور، آرش آهنگری و... همکاری داشته است. همچنین چندی پیش قطعه ای دو صدائه به نام «خالکوبی» با صدای او و حمید عسکری در اینترنت منتشر شد و مدتی بعد یکی از خوانندگان لس آنجلسی بدون کسب اجازه آن را بازخوانی نمود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

عاشق ترانه خالکوبیم بی نظیر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

mersi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

khosh akhlagh tarin shaer iran

پنجشنبه 12 دی 1392 - 22:01

امین جان من واقعا" عاشق اشعار شما هستم وهمیشه کارهای متفاوتی می سازید همیشه موفق باشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری امین بامشاد با حمید عسکری، مازیار فلاحی | موسیقی ما