برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «ورن» رونمایی می‌شود
۲ شهریور در موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید؛
آلبوم «ورن» رونمایی می‌شود
موسیقی ما- غزاله سعادتی: آلبوم «وَرَن» اثر کیاوش صاحب نسق پنجشنبه ۲ شهریوراز ساعت ۱۶ الی ۱۹در موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید رونمایی می‌شود.
این آلبوم شامل دو قطعه با صدای احمد شاملو می‌شود که اشعاری را دکلمه کرده‌ است، در این اثر، موسیقی به عنوان پس زمینه استفاده نشده است و موسیقی و کلام مکمل یکدیگرند. همچنین دراین اثر قطعه‌ای به نام «لحظه‌ منجمد شده» وجود دارد که این قطعه تلفیقی از سازهای سه تار‌، کنترباس‌، سازهای کوبه‌ای و ساکسیفون است. همچنین آلبوم «ورن» در اتریش ضبط شده است و یک قطعه نیز به صورت ویدئو در این آلبوم گنجانده شده است.
تولید این آلبوم به ۱۱ سال پیش باز می‌گردد که بعد از ۱۱ سال، این اثر موسیقایی اوایل شهریور روانه بازار موسیقی می‌شود.
کیاوش صاحب نسق در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. پیانو را نزد اساتیدی همچون هاراتوریان، فرمان بهبود و شهسا و همچنین تئوری موسیقی را نزد شریف لطفی، محمدرضا درویشی، مهران روحانی و علیرضا مشایخی فراگرفت. آهنگسازی را از سن ۱۸ سالگی آغاز کرد و از سال ۱۳۷۱ زیر نظر استاد به‌آت فورِر در گراتس به یادگیری آهنگسازی و تئوری موسیقی پرداخت. در سال ۱۳۸۱ از دانشگاه موسیقی و هنرهای دراماتیک گراتس اتریش در رشته آهنگسازی فارغ التحصیل شد و دکترای خود را در رشته موسیقی الکترونیک و اتنوموزیکولوژی در موسسه موسیقی الکترونیک و آگوستیک گراتس دریافت نمود. او اکنون به تدریس موسیقی در دانشگاه تهران مشغول است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ورن» رونمایی می‌شود | موسیقی ما