برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدي مدرس آلبوم جديد خود را منتشر مي كند
در همكاري مشترك با انوشيروان تقوي؛
مهدي مدرس آلبوم جديد خود را منتشر مي كند
موسيقي ما- لي لا رضايي: مهدي مدرس از توليد آلبوم جديد خود خبر داد و در اين باره به موسيقي ماگفت: براي اين آلبوم هنوز عنواني مشخص نكرده ايم اما به زودي و با اتمام مراحل آهنگسازي و تنظيم نام آن را اعلام خواهم كرد.

اين خواننده با اشاره به اينكه سعي كرده از چهره هاي متفاوتي در توليد آلبوم خود بهره مند شود گفت: قطعات اين آلبوم بي عنوان توسط انوشيروان تقوي ، شاهين طاها و خودم ملودي سازي شده و قطعاتي كه مربوط به انوشيروان تقوي است توسط وي تنظيم شده است اما براي تنظيم قطعاتي كه باقي مانده بايد تنظيم كننده هاي خوبي را به همكاري دعوت كنم.

وي افزود: ترانه هاي آلبوم جديد خود را به ترانه سراهايي همچون سايه سبكبار، مهشاد عرب و مهديه عرب سپرده ام و برخي از آها را نيز خودم سروده ام.

وي تاكيد كرد: سعي كرده ام در اين آلبوم از ترانه هاي احساسي تري استفاده كنم كه عنوان ترانه هايي كه تا كنون آهنگسازي آنها انجام شده است، احساس، عاشقم، بازي و ... است كه قطعه بازي به آهنگسازي من و با ترانه اي از علي حمد خدا اجرا شده است كه تنظيم آن را فربد فروغي به عهده داشته است. اين قطعه هم اكنون از طريق سايتهاي اينترنتي در دسترس است.

مدرس در پايان گفت: به احتمال بسيار قوي آلبومم را تا پايان سال به بازار مي فرستم. اما اگر انتشار آن به تاخير افتاد دليلي ندارد جز اينكه قرار است در زمينه تصويوي نيز در خصوص اين آلبوم كارهايي انجام دهيم. براي اين آلبوم 11 قطعه آماده كرده ايم كه فقط 9 قطعه آنها را منتشر خواهيم كرد.

ضبط اين آلبوم ها را اتوشيروان تقوي در استوديوي خودش انجام داده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدي مدرس آلبوم جديد خود را منتشر مي كند | موسیقی ما