برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین آلبوم مستقل پویا نیک پور وارد بازار می شود
به دنبال انتشار و در ادامه آلبوم «راه بی پایان»؛
دومین آلبوم مستقل پویا نیک پور وارد بازار می شود
موسیقی ما - لی لا رضایی: پویا نیک پور از انتشار دومین آلبوم مستقل خود خبر داد و در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی دومین البوم مستقل خود هستم که این بار در نقش خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده ظاهر خواهم شد.

این آهنگساز و نوازنده در باره آلبوم جدید خود گفت: این آلبوم که یک آلبوم با کلام است توسط من اهنگسازی شده و در واقع به نوعی ادامه آلبوم «راه بی پایان» من است که به زودی منتشر و وارد بازار موسیقی می شود.

به گفته وی این آلبوم «صدای سکوت» نام دارد و در بخش هایی از ان وی به بداهه نوازی پیانو اقدام کرده است.وی افروزد: «این آلبوم شامل 14 قطعه بوده که انتظار، جرم یک فرشته، پس کی؟ مهر سکوت، تردید و ...

عنوان برخی از قطعات آن هستند. به محض این که این آلبوم شماره ملی خود را از کتابخانه دریافت کرد، راهی بازار موسیقی خواهد شد. مطمئنم اگر چه این آلبوم آلبوم بازاری و بازار زده نیست اما فروش خود را حفظ خواهد کرد . چون موسیقی ای نیست که یک شبه به اذهان سپرده شود و یک شبه هم از یاد مردم برود. این آلبوم یک آلبوم نوازندگی پیانو است و مصارف مختلفی دارد که در زندگی روزمره موارد استفاده بسیاری خواهد داشت. از این جهت نگرانی ندارم.»

نیک پور تاکید کرد: در حال حاضر نیز علاوه بر این آلبوم همکاری با گروه دارکوب را در برنامه کاری خود دارم و بیشتر اوقاتم را با دارکوبی های سپری می کنم. چون این گروه کار ضبط آلبوم را در استودیو من انجام داده است و من مشاور هنری آن هستم.

وی در مورد آلبوم دوم خود گفت: ترانه های آن را دو ترانه سرای معروف سروده اند که فعلا نام آن ها را فاش نمی کنم اما تصمیم قطعی گرفته ام که آلبوم هایم را بر خلاف آلبوم قبلی خود از طریق فروش سوپر مارکتی وارد بازار موسیقی کرده و به دست مخاطبان برسانم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین آلبوم مستقل پویا نیک پور وارد بازار می شود | موسیقی ما