برنامه یاد بعضی نفرات
 
به ياد يك مسافر ...
جزئيات كنسرت 21 تیر بنيامين بهادري اعلام شد
به ياد يك مسافر ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: هفته گذشته بود بنيامين بهادري با حضور در مراسم خاكسپاري مدير سابق سايت هواداران اش «علي رحيمي كناري» به اين طرفدار و دوست هميشگي اش اداي احترام كرد و با آن پيام تسليت ويژه نشان داد كه چقدر نسبت به اين پسر 26 ساله احساس نزديكي دارد. چند روز قبل خبر رسيد كه اين خواننده قرار است به ياد اين هوادار دوآتشه اش، كنسرت برگزار كند. اين برنامه در تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری به یاد «علی رحیمی کناری» برگزار خواهد شد و يك نام خاص را بنيامين براي آن انتخاب كرده : « به ياد يك مسافر...»  

محسن رجب پور درباره اين برنامه و جزئيات آن مي گويد : « از آنجايي كه همه هنرمندان براي خودشان يك كانون هواداراني دارند كه در آن دوستدارانشان سامان دهي مي شوند و بهتر مي توانند در جريان اخبار فرد مورد علاقه شان قرار بگيرند، علي رحيمي كناري وظيفه تاسيس و مديريت كانون هواداران بنيامين را بر عهده داشت و در طول سالهاي گذشته با وجود همه معلوليت ها و مشكلات اش، به خوبي آنرا مديريت مي كرد. اين كنسرت نوعي اداي دين بنيامين و تيم ترانه شرقي به اين پسر خوب و با احساس است كه چند روزي ست ديگر در بين ما نيست و به همين دليل تصميم گرفته ايم اين برنامه را با عنوان  «به ياد يك مسافر» (به ياد علي رحيمي كناري) برگزار كنيم.»

رجب پور در ادامه افزود : « در اين كنسرت مثل هميشه شاهد يك سري رفتارهاي جديد از سوي بنيامين خواهيم بود و برخي طراحي ها و فضاسازي هاي را خواهيم داشت كه مي تواند مورد توجه قرار گيرد. جزئيات بيشتري قطعا در اين برنامه خواهيم داشت ه فعلا هنوز به قطعيت نرسيده ايم ولي به محض قطعيت و تصميم نهايي آنها را در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد. »  
 
علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت http://3670.ir/ مراجعه کنند
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

سلام...من از هواداران فرزاد فرزین عزیز هستم....بابت کار قشنگی که بنیامین عزیز انجام داده خیلی خوشحال شدم و به خودم میبالم که همچین هنرمندان با اخلاق و با محبت ومتعهد برای ما جوونای ایرانی کار میکنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

قابل توجه طرفداران بعضی خواننده ها که این وقتها میان مینویسن فقط م.چ یا غیره,نگاه کنید,آدم اینطوری در مورد مطلبی نظر میده هر چند اگه طرفدارش نباشه نه مثل بعضی به ظاهر... که میان مینویسن فقط فلانی ,یا سلطان فلانی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

این کنسرت برای همه ی ما خاطره میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دم بنیامین گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا بنیامین جزو محدود خواننده هاییه که انقد به هواداراش احترام میذاره
آفرین به غیرتت پسر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

سلم آقای بنیامین کار جالبی کرد آفرین ولی ای کاش تا زنده هستیم قدر هم رو بدونیم نه بعد مرگ
از آریان هم یه خبر بدین ممنون میشم
موفق باشید
یا حق

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به ياد يك مسافر ... | موسیقی ما