برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا در اولین شب کنسرت چکناواریان فقط ۴۹ بلیت فروش رفت؟
مدیر تالار وحدت: به زودی شاهد تغییرات زیادی در این تالار خواهیم بود
چرا در اولین شب کنسرت چکناواریان فقط ۴۹ بلیت فروش رفت؟
موسیقی ما - در اولین شب از کنسرت ارکستر مجلس ارمنستان به رهبری لوریس چکناواریان تنها ۴۹ بلیت از سوی مخاطبان خریداری شد و سالن تالار وحدت شبی خالی از جمعیت را سپری کرد. در شب اول کنسرت ارکستر مجلس ارمنستان ـ ۱۹ خرداد ماه ـ تعدادی از مخاطبان نسبت به عدم پاسخگویی مسئولان تالار وحدت برای رزرو بلیت و برخورد نامناسب آن‌ها گلایه‌مند بودند ومعتقد بودند در فروش نرفتن بلیت‌ها، تالار وحدت مقصر است.

اما حسین سیفی ـ مدیر تالار وحدت ـ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در روزهای پیش فروش بلیت‌های اجرا، متصدیان امر در تالار وحدت پاسخگوی تلفن‌ها نبودند‌، گفت: بنده از وقتی به سمت مدیریت تالار وحدت منصوب شدم، جلسات متعددی با پرسنل تالار داشتم و از آن‌ها خواستم به بهترین نحو ممکن با مردم و مراجعات برخورد کنند، اما در جریان پاسخگو نبودن آن‌ها به تلفن نبودم، به هر حال بنده بزودی پس از این گفت‌وگو جلسه‌ای با آنان خواهم داشت و از آن‌ها می‌خواهم در رفتار خود تجدید نظر کنند.

او همچنین گفت: تمام تلاش خدمهٔ تالار وحدت نیز این است که با بهترین روش‌های اخلاقی و مودبانه با مردم برخورد کنند.

مدیر تالار وحدت خبر داد: به زودی برای آن‌ها لباس‌های متحد الشکل فراهم خواهیم کرد و جلساتی را هم در همین زمینه با آن‌ها خواهیم داشت.

سیفی در پایان گفت: به طور کلی تالار وحدت رویکردهای جدیدی را تصویب کرده و به زودی شاهد تغییرات زیادی در این تالار خواهیم بود. این تغییرات در کیفیت برنامه‌های اجرا شده نیز تاثیر دارند برای مثال، امسال هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، ‌ همایون شجریان، ‌ گروه کامکار‌ها و سهیل نفیسی در تالار وحدت اجرا خواهند داشت.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

متاسفانه گرانی ها به کنسرت تالار وحدت هم کشیده شده و قیمت ها در عرض یک سال به دو برابر افزایش پیدا کرده است. بنابراین برای صندلی های خالی نباید متعجب بود. رفتار کارکنان تالار وحدت که چیز جدیدی نیست که موجب عدم فروش شود. علاوه بر آن خاطره بد کنسرت خلیج فارس آقای روحانی با آن کنسرت یک ساعته چهل هزار تومانی هنوز خاطرمان نرفته است.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا در اولین شب کنسرت چکناواریان فقط ۴۹ بلیت فروش رفت؟ | موسیقی ما