برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم‌های «هلهله» و «آکاردئون» منتشر شد
توسط موسسه آواخورشید (موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون):
آلبوم‌های «هلهله» و «آکاردئون» منتشر شد
موسیقی ما - مینا آتشی: آلبوم‌های «هلهله» و «آکاردئون» توسط موسسه آواخورشید (موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) منتشر شد. آلبوم «آکاردئون» مجموعه‌ای تلفیقی با محوریت ساز آکاردئون و همراهی پیانو، گیتار باس و سازهای کوبه‌ایی و با برداشتی از موسیقی کلاسیک، جَـز و نگاهی به مقامات موسیقی شرقی است. این مجموعه نخستین اثر فرزاد میلانی هنرمند جوانی‌ست که تحصیلات آکادمیک او فیزیک اتمی- مولکولی را به پایان رسانده و سازهای پیانو و آکاردئون را کاملا تجربی فرا گرفته است.

آلبوم «هلهله» دومین تجربه مستقل شهرام غلامی‌ست که با همراهی سازهای کوبه‌ای که منجر شده‌است به خلق بیانی تازه در بربت‌نوازیِ ایرانی. این مجموعه شامل هفت قطعه به نام‌های هلهله، بدرقه، کوچ، سماعِ دیوانه، کویر، شیدایی و سرمستی است و طرح و اجراهای گرافیکیِ این آلبوم هم به عهده فرید حامدی بوده‌است. «طلوع کویر» عنوان نخستین اثر مستقل شهرام غلامی‌ست که در سال ۱۳۸۶ توسط موسسه آواخورشید منتشر شده بود.

موسسه آواخورشید (موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) هم‌زمان با توزیع این دو آلبوم بهاء تک‌فروشی تمام آثار خودرا به هشت‌هزار تومان تغییر داد. دلیل این تغییر افزایش هزینه‌های تولید است ضمن اینکه با توجه تورم جاری، قیمت تولیدات موسیقی (منظور سی‌دی است، نه کنسرت و نه کتاب) طی دوسال گذشته تغییری نداشته است و این فشار مضاعفی را بر بخش خصوصی نشرموسیقی تحمیل می‌کرد که دیگر تحمل آن امکان پذیر نبود.

موسسه آواخورشید (موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون (در نیمه اول سال جاری آلبوم‌هایی را در دست انتشار دارد که از میان آن‌ها می‌توان به «باروک تا مدرن» تکنوازی گیتار کلاسیک با اجرای محمد لامعی، «وَرَن» به آهنگسازی کیاوش صاحب‌نسق در سبک موسیقی معاصر، «زمین را آرام کنیم» دو نوازی تنبور و تمبک با اجرای پوریا پورناظری و مهدی حسینی، «۴۲ قطعه عود» بر اساس کتابی به همین نام از استاد منصور نریمان و اجرای علی پژوهشگر، «چهاگاه-مرکب‌خوانی» با اجرای امین شریفی و سعید جلالیان و خوانندگی مظفر شفیعی، «آسمان می‌گرید امشب» با آهنگسازی و صدای عباس مهر پویا و «چهل حکایت بوستان» با صدای خسرو شکیبایی و موسیقی کارن همایون‌فر اشاره کرد که به‌زودی عرضه خواهند شد. ضمنا مجموعه «قصه‌های صمد بهرنگی» در آخرین مراحل ضبط صدای گویندگان است و پس از پایان تور کنسرت آقای حسین علی‌زاده وارد مرحله ضبط موسیقی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

نشر هرمس هم قیمت آثار خود را به 8 هزار تومان رسوند :(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

متاسفانه با این قیمت گذاری تنها کپی و دانلود غیر قانونی افزایش می یابد و در دراز مدت نه تنها برای موسسه سودی نخواهد داشت بلکه دوست داران راستین موسیقی که تمایلی به دانلود آثار ندارند نیز از شنیدن آنها محروم می شوند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم‌های «هلهله» و «آکاردئون» منتشر شد | موسیقی ما