برنامه یاد بعضی نفرات
 
«بر سماع تنبور» منتشر شد
به همت شرکت فرهنگی هنری ایران گام؛
«بر سماع تنبور» منتشر شد
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم موسیقی سنتی «بر سماع تنبور» با صدای علیرضا قربانی بالاخره توانست در پایان سال ۹۰ طبق قولی که تهیه کننده آن داده بود، راه بازار را در پیش گرفته و به دست علاقه مندان برسد. مدیر شرکت ایران گام با بیان خبر انتشار این آلبوم گفت: آلبوم بر سماع تنبور با خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی پورناظری‌ها منتشر شد. شرکت ایران گارم همه تلاش خود را کرد تا این آلبوم طبق زمان اعلام شده به بازار و به دست مخاطبان خود برسد.

به گفته صدرالدین حسین خانی، کیخسرو پورناظری، تهمورث پورناظری، سهراب پورناظری و پوریا پورناظری آهنگسازی قطعات این آلبوم را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: بر سماع تنبورحاوی ۱۴ قطعه است.  «پیشواز»، «آنسو مرو»، «بر سماع»، «در کوی عشق»، «تکنوازی تنبور»، «آوازی برای تو»، «پیش درآمد برای تو»، «تکنوازی تنبور»، «آواز عاشقی»، «با عاشقی»، «تکنوازی تنبور»، «آواز این کیست» و «نیمه شبان» عنوان قطعات این آلبوم است

گفتنی است؛ کیخسرو پورناظری، تهمورث پورناظری، سهراب پورناظری، پوریا پورناظری، ندا خاکی، کاوه گرایلی، نیکناز می‌رقلمی، سحر افشار، علیرضا جوادی، خورشید دادبه (نوازندگان تنبور)، آروین (کنترباس)، حسین رضانیا (دف)، همایون نصیری (دوم دوم کاخون) و... از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

 حسین خانی در ادامه در پاسخ به اینکه در شرایط کنونی پرداختن به آلبوم‌هایی غیر از پاپ که مخاطبان همیشگی خود را دارند، گفت: به عنوان یک تهیه کننده هیچ چشمداشت مالی ندارم چرا که قرار است کار فرهنگی کنیم. این گونه کار‌ها اگر کپی نشوند در نوع خودشان، مخاطبان خود را داشته و می‌توانند بازگشت سرمایه داشته باشند.

وی در پایان گفت: باید رسانه‌ها تبلیغات خود را برای این گونه کار‌ها انجام بدهند. چون این آلبوم‌ها مخاطبان خاص خود را دارند و می‌توانند تامین کننده بازگشت سرمایه باشند. خوشحالم که شرایط برایم به گونه‌ای است که می‌توانم در این زمینه فعالیت کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

احسان خواجه امیری بهترین خواننده پاپ سال 90 شد...

اسکار بهترین خواننده پاپ 90 در نظر سنجیه مجله زنگی ایده ال در دستان احسان خواجه امیری

صفحه ی اسکن شده مجله:

http://ehsankhajehamiri2007.persiangig.com/other/Ehsan%20Khajehamiri.jpg

واقعا احسان حقش بود اینو همه میونن...همه ی خواننده های ایران ی طرف احسان خواجه امیری ی طرف اینو تو این چن سال ثابت کرده....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

متاسفم واسه این رای محمد اصفهانی نابغه میشه 14 و احسان اول. بدترین خبر زندگیم رو شنیدم. خواننده بد اول میشه تحریر خیلی بد و اصفهانی بی نقض 14 . متاسفم واسه اینکه مردم گوششون به قول بزرگان عدت کرده به چیزهای بد و غیر حرفه ای. به قول سینا سرلک - حمیدرضا نوربخش- مانی رهنما و... گوش مردم مسموم شده به چیزهای پر ایراد و بد.بهترین تو این افراد باید 1- محمد اصفهانی 2- حامی 3- فریدون 4- صادقی میشد. اینو من نمیگم کسایی که حرفه ای باشند میدونند تکنیکه 3 تای اول فوق العادست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا آلبوم زیبایی است بر سماع تنبور ولی اجراشون در تلار وحدت بهتر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام
آلبوم بر سماع تنبور رو کجا میتونیم تهیه کنیم؟
مرسی.

a
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من خیلی جاها سراغ آلبوم بر سماع تنبور رو گشتم ولی هنوز نتونستم تهیه کنم!
لطفا من راهنمایی کنید.
مرسی.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بر سماع تنبور» منتشر شد | موسیقی ما