برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «آراز» اسفند ماه روی سن میلاد می‌رود
رحیم شهریاری در گفت و گو با سایت موسیقی ما خبر داد:
«آراز» اسفند ماه روی سن میلاد می‌رود
موسیقی ما- لی لا رضایی: پس از برگزاری کنسرت‌های موفق در خارج از ایران، رحیم شهریاری که اسفندماه در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان دوستداران و علاقه مندان به موسیقی خود خواهد بود. وی در خصوص کنسرت خود به سایت موسیقی ما گفت: روز ۲۵ اسفندماه همراه با گروه آراز روی سن برج میلاد رفته و به برگزاری کنسرت قدام می‌کنیم. این کنسرت در یک شب و دو اجرا برگزار خواهد شد.

این خواننده ترک زبان ادامه داد: در این کنسرت‌ها از قطعات قدیمی و همچنین از قطعات آلبوم جدید که چند ماه پیش منتشر شد اجرا خواهیم کرد. نام این آلبوم «یاواش یری» است که بیشترین قطعات اجرایی کنسرت را به خود اختصاص داده است. گلچینی از قطعات این آلبوم به همراه قطعاتی از آلبوم‌های قبلی در این کنسرت اجرا و تقدیم علاقه مندان می‌شود.

وی در مورد فعالیت‌های آلبومی خود گفت: یک آلبوم جدید در دست ساخت دارم که ضبط آن را در سه کشور باکو، ترکیه و ایران انجام داده‌ام و هم اکنون نیز در مرحله ضبط آن به سر می‌بریم. انشالله اگر بتوانیم زمان مان را مدیریت کنیم، در اجرای اسفندماه قطعاتی نیز از این آلبوم اجرا خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: تا به حال عنوان مشخصی برای این آلبوم انتخاب نکرده‌ایم و تا کنون برای آن ۱۱ قطعه ساخته‌ایم که در ‌‌نهایت و هنگامی که آماده انتشار می‌شود، از این تعداد کم و زیاد خواهد شد.

وی از عمده ویژگی‌های این آلبوم را حضور نوازندگان حرفه‌ای و با تجربه ترکیه‌ای و باکویی عنوان کرده و در ادامه یادآور شد: از آنجایی که حدود ۷۰ درصد آلبوم به صورت آکوستیک ضبط شده، آلبومی پر هزینه به حساب می‌آید که این هزینه ها‌گاه کمر شکن بوده و بیش از حد تصورند. حداقل ۲۰ نوازنده در این آلبوم حضور دارند که آن را به عنوان یکی از آلبوم‌های پر هزینه تبدیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: از میان نوازنده‌های ایرانی با دوستانی همچون غلامرضا صادقی و نوازنده‌های همیشگی گروه آراز همکاری کرده‌ایم. ۳۰ درصد کار نیز به صورت الکترونیک ضبط شده است. من در آلبوم قبلی نیز از نوازنده‌های زیادی استفاده کردم که این موجب بالا رفتن هزینه‌ها شد. اما خیلی مورد توجه قرار گرفت و از ان استقبال به عمل آمد. طوری که شنیده‌ام در خارج از کشور نیز از آن‌ها استقبال شده است.

وی رمز موفقیت قطعات خود را سادگی آن‌ها دانسته و عنوان کرد: این قطعات ملودی‌هایی از ۴۰ سال پیش را در خود دارند که ریشه آن‌ها از قدیم است ولی من آن‌ها را مدرن‌تر و به روز‌تر کرده‌ام. البته ممکن است دو سال دیگر کسی آهنگهای امروزم را گوش نکند ولی من ‌‌نهایت سعی‌ام را کرده‌ام تا کارهای ماندگار ارائه کنم. پیشنهادهای زیادی هم از جاهای مختلف داشته‌ام برای فروش آلبومم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌اند. امیدوارم مردم لذت ببرند.

وی ادامه داد: تا کنون کنسرت‌های مختلفی در کشورهای آمریکایی و اروپایی برگزار کرده‌ایم که به صورت آنلاین از اینترنت پخش شده و مردم توانسته‌اند آن‌ها را آنلاین ببینند.

این خواننده در خصوص برنامه نوروز خود توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌هایی که کرده بودیم قرار بود برای ایام عید کنسرت‌هایی را در خارج از کشور برگزار کنیم که متاسفانه تا کنون مقدمات آن فراهم نشده است. قرار بود در چند شهر اروپایی اجرای برنامه کنیم که تا کنون خبری از آن نشده است.

دوستداران و علاقه مدان به موسیقی آذری و کارهای رحیم شهریاری می‌توانند جدید‌ترین اخبار از آلبوم و کنسرت‌های این خواننده و نیز گروه «آراز» را از سایت رسمی وی دنبال کنند. آدرس این سایت:
www. arazrahim. ir
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آراز» اسفند ماه روی سن میلاد می‌رود | موسیقی ما